Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

vragen

17 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
958 Bekeken
ilgenio86

Hallo,

Ben nog altijd aan het twijfeln tussen HM2 of PT4 dus als er mensen zijn met ervaring in beide of die overtuigend hun keuze kunnen neerpennen :) zou altijd leuk zijn.
Maar eigenlijk zou ik ook graag weten hoeveel HM2 kost in aankoop? en hoeveel dan leakbuster enzo kosten ?
Ik weet bijvoorbeeld dat PT4 via pokerstrategy een 90$ kost geloof ik, is er ook korting op HM2?

Ik ben een lowstakes cashgamer die soms wel eens tornooien speelt moest dit nuttige info zijn :)

Beantwoorden
Citeren
16 replies
Moderator
SDK1987

Hallo ilgenio86

De volledige versie als je alleen hold'em speelt is zowel van PT4 als HM2 $99,99 en de leakbuster Pro versie (HM2-versie) kost $89,99. Meer informatie kun je op onze Holdem Manager 2 en PokerTracker 4 pagina vinden.

Als ik jouw was zou ik eerst de software uitproberen voor je een beslissing neemt of je HM2 of PT4 wilt kopen. Aangezien je dan zelf kunt ervaren welke je het prettigst vindt werken.

Heb zelf alleen ervaring met HM2 en dat werkt voor mij prima. Dus kan zelf alleen helpen als je over deze software vragen mocht hebben.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

thx sdk :), die leakbuster is ook nog nie goedkoop :)
Mja denk zowiezo dat ik bij het begin start en das oftewel HM2 of PT4.
Kvraag me ook wel af ben je verplicht als er een nieuwe versie is van te upgraden of blijft deze dat je gekocht hebt ondersteund?
Op de site had je toch voor PT4 een deal voor 10$ off, bij promoties?
btw thx ik check de paginas nog eens ook :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

De HM2 en PT4 krijg je de updates er gewoon gratis bij zolang ze de software blijven ondersteunen. Dat zal eventueel alleen kunnen veranderen als er een nieuwe versie uitkomt. Al blijven ze de software daarna nog altijd een periode ondersteunen en mocht er een moment komen dat ze ondersteuning stoppen kun je vaak voor een gereduceerd tarief de software upgraden. Dat was bij bijvoorbeeld bij de upgrade van HM1 naar HM2 het geval. Je zou het kunnen vergelijken met Windows versies. Al moet je dan zelfs vaak een nieuwe computer/laptop kopen, omdat de oude computer/laptop de nieuwere Windows niet aankan.

Het klopt inderdaad dat je momenteel 10% korting krijgt op PokerTracker 4 en is het afgerond inderdaad $90. Al is er ook een leuke aanbieding voor Holdem Manager 2, maar daar krijg je extra SP als je de software aanschaft.

Ik denk dat je hiermee wel wat wijzer wordt.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

idd weet terug wel weer heel wat meer.
Zal dus wss starten met de trials van beide eens uit te testen en te kijken wat me best ligt.
Ik ontzie wel beetje alles eerst instellen van wat je wil zien en waarvan je popup wil en zo dusja zal wss vanavond niet zijn :P

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

weet niet of iemand me kan helpen hiermee maar ben begonnen met HM2 omdat PT4 precies geen zin had maar ik denk dat pokerstars me handhistory niet heeft opgeslagen vroeger. kan ik op 1 of andere manier aan die history geraken anders moet ik van nul beginnen eigenlijk

Beantwoorden
Citeren
rrrood

pokerstarslobby-->request-->handhistory.

En met een schone lei beginnen is ook niet erg.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

Oorspronkelijk gepost door rrrood

neen maar dan heb je zowiezo weinig aan een hud he? :)
thx btw :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood

options-->instant hand history options --> aanvinken dat je je hand history wil saven

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

neen maar dan heb je zowiezo weinig aan een hud he? :)
thx btw :)

Tuurlijk heb je wel wat aan een hud. Het geeft al een indicatie van de speler na enkele handen. En een DB moet je opbouwen; Cashgame huds zeggen pas echt iets relevants na duizenden handen

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

en kan je alle handhistory ooit krijgen? :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Door het vinkje aan te vinken en ze op je eigen pc op te slaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Inderdaad en denk bij het aanvragen en het opslaan van de handgeschiedenis dat het in het Engels moet zijn, want anders kan het niet worden geïmporteerd door HM2 of PT4. Ook kun je beide tools niet tegelijkertijd gebruiken, maar dat spreekt voor zich denk ik.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

hoe bedoel je vinkje aanvinken? ik kan dus alle handhistory ooit terugkrijgen van pokerstars? ik kan precies maar tot 100 handen opvragen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

hoe bedoel je vinkje aanvinken? ik kan dus alle handhistory ooit terugkrijgen van pokerstars? ik kan precies maar tot 100 handen opvragen?

Het vinkje recht boven met de tekst 'Mijn handgeschiedenis opslaan' (Save my handhistory). Anders worden je handen niet opgeslagen. Je kunt inderdaad maximaal 100 cashgame handen terug vragen en de rest is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

hehe had ik nu idd gedaan HM2 had dit zelf gevraagd dusja :) maar je kan maar een aantal dagen aan handen opslaan of ben ik gek? :)
en hoeveel dagen is genoeg dan? :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ze worden direct geïmporteerd in HM2. Dus het maakt niet heel veel uit hoelang je de handgeschiedenis opslaat. Al zou ik niet voor 0 dagen gaan. Verder kun je de geïmporteerde handen van HM2 terug vinden in de 'HMArchive'. Dus mocht je later van plan zijn om PokerTracker te gebruiken kun je ze zo daarvan uit importen.

Beantwoorden
Citeren