Ga naar het forum
Welke software is g...

Meldingen
Alles wissen

Welke software is geschikt voor mij?

21 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,827 Weergaven

Hallo communitie,

Uiteraard ben ik ervan op de hoogte dat er tracking software bestaat voor online poker. Ik ben op zoek naar een software die statistieken van spelers aan mijn tafel duidelijk weergeeft en waarin ik mijn verloren handen kan analyseren voor het verbeteren van mijn spel.

Mijn vraag is dus, welke software zouden jullie mij aanraden? Ik ben bereid een eenmalige betaling van maximaal 100 euro te doen, maar liefst zou ik het voor minder doen (50 euro ofzo?)

Alvast bedankt voor de informatie :)
P.s. ik speel overigens op Pokerstars.

Beantwoorden
Citeren
20 reacties
Lievaai

Hold'em Manager 2 is volgens de meesten wel het beste programma. Voor 60$ kan je de small stakes versie kopen (tot en met nl100), als je later hogere stakes wil gaan spelen kan je gewoon upgraden naar de pro versie zonder dat het je in totaal meer kost.
http://nl.pokerstrategy.com/software/12/

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vriendelijk bedankt! Zodra mijn bankroll 310$ hit schaf ik deze software aan. Ik hoop dat het mijn spel positief zal beïnvloeden.

Kan ik met deze software ook grafieken opstellen en verloren potten analyseren?

/edit: Sorry, ik was iets te voorbarig met posten. Alle informatie is uiteraard te vinden op de link die je al stuurde :P
Bedankt, mijn vraag is beantwoord, topic mag worden gesloten/verwijderd :)

Beantwoorden
Citeren
robinripper

Koop absoluut niet HM2!
Is veel veel slechter dan HM1.

Ik zou of HM1 of PT4 aanschaffen.

Beantwoorden
Citeren
Qubie

Ik zou zeker niet durven stellen dat het slechter is.

zwaarder, zeker
buggier, yeah. Alhoewel het bij mij op zich bijna nooit meer crasht.

qua functies is het wel nice.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik zou eerst de trailversies van de Pokertracker en Holdemmanager gebruiken voordat je een beslissing maakt wat voor jouw het meest geschikte tracking software is en dat is gratis voor 30 dagen per software.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Koop absoluut niet HM2!

PT4 imo

Beantwoorden
Citeren
beertie1

OKe heb eerst hem1 gebruikt nu 2 vind veel fijner programma je moet iid wel beetje sterke pc hebben en er komen vaak updates met nieuwe shit

Ik zeg HEM2!!

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef

Ik heb HM1, HM2 en PT4 gebruikt, en moet zeggen dat ik PT4 het beste vind. Is gewoon veel sneller en gebruiksvriendelijker dan HEM.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zie dat ik bij PT4 dingen als leakbuster en dergelijke krijg, maar bij HM2 moet ik deze apart aanschaffen voor 60$. Klopt dit?

Als dit het geval is is de keuze natuurlijk snel gemaakt! :)

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet

Klopt helemaal. Ik ben echt super tevreden over PT4.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door JDooms
Ik zie dat ik bij PT4 dingen als leakbuster en dergelijke krijg, maar bij HM2 moet ik deze apart aanschaffen voor 60$. Klopt dit?

Als dit het geval is is de keuze natuurlijk snel gemaakt! :)

Klopt, maar eerlijkheidshalve moet wel gezegd worden dat de extra tools van HM2 wel met kop en schouders uitsteken boven de PT4 equivalenten. Maar qua basisfunctionaliteit zijn PT4 en HEM2 absoluut gelijkwaardig IMHO. Alleen lijken er veel minder problemen te zijn met PT4 dan met HEM2. Zelf heb ik geen ervaring met HEM2, maar ik heb niets te klagen van PT4, en dat op toch wel vrij aftandse hardware.

Zoals SDK hierboven al zegt, zou ik gewoon eens van beide de Trial versie downloaden en installeren. 't Is straks toch verlof, dus tijd zat om beide eens grondiger te evalueren :).

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Koop absoluut niet HM2!

Dit!

Sinds ik HM2 heb werkt bijna niets meer goed met mijn stats. Zal wel aan instellingen en zo liggen, maar ik heb geen zin om daar diep in te moeten duiken en start tegenwoordig steeds HM1 maar weer op.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

op PT4 krijg je nu ook 10% korting
Just sayin'

Beantwoorden
Citeren
embe2011

Koop absoluut niet HM2!

HM2 is veel te traag, zit vol met fouten.
PT4 is echt een stuk sneller.

HM2 heeft echter wel een mooi scherm om je tegenstanders te analyseren.
PT4 hefet dat vlgens mij weer niet ... :(

Beantwoorden
Citeren

HEM1 hoef je al helemaal niet te kopen. Nu krijgt HEM2 alle aandacht en iedere keer als een pokerroom besluit alles om te gooien zodat HEM1 niet meer werkt mag je 3 maanden wachten op een fix. PT3 heeft trouwens hetzelfde probleem, dus als PT5 straks uitkomt dat zit je alsnog met hetzelfde probleem.

Het PT4 gokje kan je wel wagen, maar ik denk dat we eigenlijk gewoon compleet nieuwe commerciële tracking software nodig hebben. Er was een tijd dat PT rotzooi was en toen moest HEM komen, nu is het allebei rotzooi en wordt het tijd voor wat nieuws.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Gewoon bannen, al die trackers :D

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Hij is niet geband. Had een andere reden (hij heeft niets verkeerd gedaan hoor) ;)

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Hij is niet geband. Had een andere reden (hij heeft niets verkeerd gedaan hoor) ;)

Volgens mij heeft Zee het over HEM en PT en dergelijke. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Volgens mij heeft Zee het over HEM en PT en dergelijke. :facepalm:

Dit.

Zwaar he Orodin, die spaanse wijn :D

Beantwoorden
Citeren