Ga naar het forum
ajax champions leag...

Meldingen
Alles wissen

ajax champions league

102 Berichten
32 Gebruikers
0 Reacties
18.7 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik verwacht dat het een leuke en spannende wedstrijd wordt woensdagavond in San Siro en ik geef Ajax ook een goede kans om te winnen.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Als eeuwige pessimist denk ik dat milaan met 10 man gaat verdedigen en Ajax genadeloos afstraft met counters. Ik verwacht 2-0 voor milaan

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zou mijn gevoel uitkomen, iig rode kaart Milan zal zeker niet slechts zijn voor Ajax.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zou mijn gevoel uitkomen, iig rode kaart Milan zal zeker niet slechts zijn voor Ajax.

Zeker een terechte rooie kaart wel..Had sowieso al een hekel aan die montolivo :D

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Poulsen eruit, Blind op 6 en Ligeon linksback plz.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MintberryC

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Zeker een terechte rooie kaart wel..Had sowieso al een hekel aan die montolivo :D

Alleen al als je hem ziet lopen denk je al vies ventje _cool:.

Kom op Ajax 45 minuten rammen en dan moet er toch iets mogelijk zijn!!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad, maar dan moet Ajax wel door een solide verdediging breken en scoren. Dat zal niet eenvoudig zijn.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zuur

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen zin om gisteren nog te reageren maar ik wil nog wel ff gal spuwen op Balotelli. Hij stond zeker al in top 5 irritante voetballers maar ik denk dat hij nu voor mij op gelijke hoogte met Ronaldo staat :rage:.

Verder zuur maar wel trots op mijn club jammer dat het niet lukte maar ze hebben zich meer dan kranig geweerd in deze lastige poule!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad, maar nu hebben ze een best goede kans om ver te komen in de Europa League en dat zou voor hen een leuke troostprijs zijn als ze die zouden winnen. Het is immers sinds Feyenoord niemand gelukt om een Europese prijs in de wacht te slepen.

Beantwoorden
Citeren
ICheckMate
Elite Grinder

Vind tbh dat Balotelli vrij goed heeft gespeeld.

Hij exploitte het feit dat ze toch nooit meer dan 5 minuten blessuretijd geven en hem de hele tijd vrije trappen meegeven. Het is niet dat het mooi is, maar het werkt.

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Eens.

De Boer heeft natuurlijk makkelijk praten, maar als de rollen omgedraaid waren had Ajax precies hetzelfde gedaan.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ICheckMate
Vind tbh dat Balotelli vrij goed heeft gespeeld.

Hij exploitte het feit dat ze toch nooit meer dan 5 minuten blessuretijd geven en hem de hele tijd vrije trappen meegeven. Het is niet dat het mooi is, maar het werkt.

#2, die gast heeft echt t beste gespeeld van Milan doordat ie ongelofelijk aan t kutten was.

Anyways, close :/ maar heb t idee dat ajax t zelf heeft laten liggen (over 6 wedstrijden).

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Inderdaad, maar nu hebben ze een best goede kans om ver te komen in de Europa League en dat zou voor hen een leuke troostprijs zijn als ze die zouden winnen. Het is immers sinds Feyenoord niemand gelukt om een Europese prijs in de wacht te slepen.

Ik denk dat het wel meer is dan een troostprijs ;) maar (ik heb het niet nagezocht) ik denk dat de Europa League winnen erg moeilijk gaat worden met Napoli, Juventus en Benfica erin.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

notrly, want denk dat 2 van die ploegen er toch alles aan gaan doen om asap te busten uit die cup

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Denk dat De Boer die Europa League ook wel wil gaan winnen nu. Al zal het dan wel een heel zwaar seizoen worden.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

EL, leuke troostprijs :D
Dacht je dat ze de CL gingen winnen ofzo?
Denk niet dat ze überhaupt een kans maken om het verder dan de kwartfinale te schoppen.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch
PokerStrategist

Gewoon een muur op de zestien bouwen, en je komt er niet door. Dat zegt toch ook wel wat over Ajax, en het is de dood van het voetbal.

En waarom loopt de tijd door als het spel stil ligt? Dat is toch wel een van de meest bizarre spelregels.

Het lullige voor Ajax is ook nog dat dat Milaan in de achtste finales kansloos wordt uitgeschakeld door om het even wie. Het is echt een ploeg van niks.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door coldchurch
En waarom loopt de tijd door als het spel stil ligt? Dat is toch wel een van de meest bizarre spelregels.

Bizar inderdaad, wellicht omdat voetbal zoveel stilstaande fases heeft, dat een wedstrijd anders te lang zou duren ?(

...al vind ik de gele kaart nog wel net iets vreemder, waarbij de niet de huidige tegenstander maar de volgende tegenstander profiteert van de gemaakte fout.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Milan was gewoon beter. Als je ajax nog 90 minuten had gegeven hadden ze nog steeds niet gescoord. Ze missen individuele klasse om in zo een wedstrijd de boel open te breken. Milan heeft ze lekker 70 minuten de bal gegeven en gezegd: "probeer tegen ons maar eens te doen wat je tegen NAC doet". Aanvallend is het niet veel, maar verdedigen kunnen ze wel. En over Balotelli: Die gast heeft heel goed gespeeld. Dom van Ajax spelers om elke keer de overtreding te maken. Milan was gewoon slimmer, volwassener en deden precies wat ze moesten doen.

Beantwoorden
Citeren