Ga naar het forum
ATP tennis gokken G...

Meldingen
Alles wissen

ATP tennis gokken Grandslams

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,033 Weergaven
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Zijn er sites waar je gemakkelijk op tennis kan gokken?
Zo ja, wie doet dat?
Lijkt me dat je dit tot en met de halve finales door telkens in te zetten op Federer, Nadal en Djokovic best winstgevend kan doen!

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

- PartyPoker
- WPT Poker
- Betfair
- bwin
- Unibet
- Ladbrokes
- EuroPoker
- William Hill

just to name a few _cool:

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Mwah in de eerste ronde krijg je bij unibet voor elke euro er 1,01 terug als Federer wint. Als het echt zo simpel winstgevend was dan was unibet al failliet hoor ;)

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd Topicstarter
RocknRollAd
Oldschool Grinder

1%, lijkt me iets voor rakeback-grinders... Maar goed, als je tot en met de halve finale $1 inzet... Hoeveel percent heb je dan. Want die kans is nog altijd vrij groot, lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Had je nog gebet op Nadal?

Beantwoorden
Citeren
RobbieV
Oldschool Grinder

Ik heb sinds 2007 op Nadal & Federer gewed. Ik begon een keer met 100e meen ik en ben toen iedere keer all-in gegaan op Federer en/of Nadal. Ik deed dit sowieso tot en met de 4de ronde op Grand Slams en daarna keek ik tegen wie ze moesten spelen en welke odds ik kreeg. Later ben ik er ook andere bets bij gaan doen. Bijvoorbeeld in 2011 bette ik op de US Open dat Nadal, Djokovic, Murray, Federer zou winnen. Total risk $44,306 om $50,000 te winnen. Deze hobby is dus een beetje uit de hand gelopen :)

Echter is tennisbetting op de massieve favoriet ergens tijdens de Australian Open stuk gegaan. In 2008 kreeg ik gewoon 1.07 op Nadal in de eerste ronde van de French Open. Nu is dat 1.004. In 2008 kreeg je 5.9 odds als je zei dat Nadal zou winnen van tevoren. Nu kreeg je 1.92.

Ik bette altijd op het principe dat niemand het waard vindt om op 1.04 te betten. Dat mensen het altijd veel leuker vinden om long shots te betten. En dat tennis een van de weinige sporten is waar een betere speler gewoon altijd wint. Maar nu zijn er helaas teveel mensen achter gekomen gok ik en is het niet meer +EV om deze bets te maken. Je zult zien dat je vaak nog niet eens 1.01 krijgt zelfs in de derde ronde van een slam. Het was leuk zolang het duurde.

344 bets gewonnen, 4 verloren. Wel epic dat ik er at French Open mee gestopt ben om bizarre bedragen te betten en Nadal eens verliest at Wimbledon in ronde 2 van een nobody lol.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd Topicstarter
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Niet gebet!
Goede keuze dan, RobbieV!

Beantwoorden
Citeren