Ga naar het forum
banned World of War...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] banned World of Warcraft accountje

12 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,038 Weergaven

http://www.vkmag.com/videos/videos_world_of_warcraft_freak_out/

Allemaal vinger opsteken wie zich ook zo ongeveer zou voelen als ie niet meer mocht pokeren :f_grin:

11 reacties

LOL
Toch een normale reactie voor iedereen die preflop all in verliest met AA _biggrin:

elrio
PokerStrategist

Kan ik moeilijk geloven dat dit real is! Je mag een spelletje nog zo graag spelen maar als dit gebeurd dan is er iets mis met je imo!

caroline29632
BlackMember

Bwa, ik kan het me wel voorstellen ik had een gelijkaardige (mss wel ietsje minder heftige) reactie toen ons mama The Sims verstopte omdat ik het teveel speelde. :D
(Al lang geleden btw :) )

Yoghi
BlackMember

Ach, kinderen doen vreemde dingen he

NLDPeter
PokerStrategist

http://nl.pokerstrategy.com/strategy/psychology/ zou geen kwaad kunnen imo.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door elrio
Kan ik moeilijk geloven dat dit real is! Je mag een spelletje nog zo graag spelen maar als dit gebeurd dan is er iets mis met je imo!

Ik heb zelf 4 jaar WoW gespeeld... en als je ziet wat voor figuren daar tussen zitten kan ik mij dit soort fragmenten wel voorstellen. Dit is obviously wel fake maar goed.

Op een bepaald moment hadden we in onze spelersgroep iemand zitten die echt 14-16 uur per dag speelde, goddamn Swedish wellfare system tbh! maar swoit, was ,niet slecht, had ik altijd nog zoiets van, het kan nog erger :D. Beste was nog dat ie op zen verjaardag online kwam, paar mensen em gelukkig verjaardag wensten & hij replyed met "yeah yeah, it's just RL, who cares anyway?"...

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Bwa, ik kan het me wel voorstellen ik had een gelijkaardige (mss wel ietsje minder heftige) reactie toen ons mama The Sims verstopte omdat ik het teveel speelde. :D
(Al lang geleden btw :) )

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Mstlc

Fish... :f_biggrin:

superjunk
PokerStrategist

lol, gay.
Hij wou de afstandsbediening in zen achterste drukken. 1:10 hahahaha

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Mstlc
"yeah yeah, it's just RL, who cares anyway?"...

Lol :D

Beste stuk was toen z'n brein besloot dat het een enorm goed idee was om even in de kast te gaan staan, en na anderhalve seconde in z'n kast gestaan te hebben meteen doorhad dat het toch niet zo'n goed idee was en er terug uitstapte :D

boschman123
Oldschool Grinder

bij ons op de boerderij maakten de varkens ook zulke geluiden..