Ga naar het forum
Bokslegende Muhamma...

Meldingen
Alles wissen

Bokslegende Muhammad Ali (74) overleden

11 Berichten
4 Gebruikers
1 Reacties
1,309 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik denk voor de boksfans onder ons toch wel een flinke klap dat Bokslegende Muhammad Ali (74) overleden is :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
10 reacties

Ik ben tegen boksen. Dat druist in tegen het werk dat medici doen. Zij proberen je op te lappen, en die gasten rammen elkaar het lijf kapot. Nee, dat mochten ze van mij gelijk afschaffen. Geen goed voorbeeld voor de jeugd, ook.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Yup, bekend om zijn phantom punch

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Ik ben tegen boksen. Dat druist in tegen het werk dat medici doen. Zij proberen je op te lappen, en die gasten rammen elkaar het lijf kapot. Nee, dat mochten ze van mij gelijk afschaffen. Geen goed voorbeeld voor de jeugd, ook.

(Ik snap dat je dit zou kunnen zeggen over het boksen algemeen)

Maar als je enig idee heeft wat deze man buiten het boksen om betekent heeft voor de wereld dan is het plaatsen van zo berichtje onder deze topic naam nogal respectloos denk ik ;)

Deze man is gewoon een held, niet alleen in de ring maar ook buiten de ring ;)

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben zelf ook geen boksliefhebber, maar de best man koos er zelf voor om deze sport te beoefenen.
Zo loop je eigenlijk bij elke sport wel een zeker risico om ernstig geblesseerd te raken.
Als je het wielrennen en de motorsport een beetje volgt gebeuren daar ook regelmatig ernstige ongelukken.

Beantwoorden
Citeren

SDK heeft dat goed omschreven, lijkt me. Is een kwestie van persoonlijke smaak ook. Voor de een een held, voor de ander een doorsnee persoon.

Hoe dan ook, RIP. Op die wens heeft elke overledene recht.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Er blijft een verschil tussen een ongeluk en een bewuste actie. Btw, veel boksers krijgen gedurende/na hun bokscarriere, een monotone en trage spraak, vanwege de vele klappen.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Er blijft een verschil tussen een ongeluk en een bewuste actie. Btw, veel boksers krijgen gedurende/na hun bokscarriere, een monotone en trage spraak, vanwege de vele klappen.

Zoals ? zoveel zijn er niet hoor lolz;)

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zeker waar. Al zie je bij de olympische spelen alle boksers gezichtsmaskers hebben.
Misschien dat ze dat in het professionele circuit ook moeten doen. Al is de vraag of men daar op zit te wachten. Al is dat natuurlijk een discussie opzich.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is zeker waar. Al zie je bij de olympische spelen alle boksers gezichtsmaskers hebben.
Misschien dat ze dat in het professionele circuit ook moeten doen. Al is de vraag of men daar op zit te wachten. Al is dat natuurlijk een discussie opzich.

Vind dat nogal overdreven man :P
deze mannen kunnen een stuk meer incasseren dan ons lol ;)

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als het hersenletsel voorkomt is het voor mij duidelijk een go.
Zo had je vroeger ook dat wielrenners geen helmen droegen.

Beantwoorden
Citeren