Ga naar het forum
Call of duty black ...

Meldingen
Alles wissen

Call of duty black ops 2

16 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,496 Weergaven
beertie1
PokerStrategist

Yheaaaaaaa

De nieuwe cod!!! Wie heeft hemen wat vind je er van ?

Ik was eerst niet echt van plan om hem te halen tot ik gister hoorde dat ie uit was. toen begon het toch weer te komen van binnen. ik speel cod als sinds 4 en heb ze elk jaar op dag van realse gekocht (en dan 2 dagen vrij genomen om te spelen. Nouw vond ik mw3 best wel tegen vallen dus had niet veel gespeeld.

Gister gehaald voor de pc tot nu toe ziet er goed uit allen de wapens in de mp vind ik wat tegen vallen maar dat is ook wennen.

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
Sokzel
Poker Player

Mweh niets verslaat MW1/COD4 en MW2. Vind bepaalde maps echt kut / te onoverzichtelijk. Waarom niet gewoon Backlot/Crash achtige maps.

Sowieso niet zo'n fan van dat futuristische lijkt 't net alsof ik Crysis aan het spelen ben ofzo. :P

Obv wel hele dagen spelen nu. :D

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

Mweh niets verslaat MW1/COD4

Dit is helemaal waar

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Check.
Vind het best wel solid tot nu toe. Al hebk het gevoel dat granaten smijten echt iets totaal anders is, geraak nooit toe in gebouwen..

Moet ook nog wel de plekjes vinden waar de campers zitten, want zie nog teveel killcams van mensen die ergens gewoon zitten door hun reflex te kijken tot ik passeer..

Snipen lijkt wel weer iets minder goed.. :(

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Heb ook wel zin om hem eens uit te proberen. Maar ga het zkr niet kopen aangezien ik nauwelijks nog game. Volgende week eens bij mijn broer gaan knallen :)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

PS3 servers zijn al bijna ganse namiddag-avond down.
Teleurstelling :(.

Beantwoorden
Citeren

Vind er weinig aan; te felle kleuren wat het voor mij heel onoverzichtelijk druk maakt. I stick to MW2.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Ben ik de enige fan van Cod Wow hier? heb als laatste Black ops aangeschaft, maar vond die best slecht, dus sindsdien niets meer ervan gekocht. MW 2 vond ik ook wel leuk, maar dat klassieke vind ik toch leuker. Niet te futuristisch en geen nuke's e.d.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Mijn ps3 in 2 dagen al 2x vastgelopen met dit spel..

Ik denk dat ik het minder zal spelen dan verwacht, wat toch wel +studieEV is.. Ook krijg gewoon steeds het schijt van campers en het spelen in een team waar de beste een 1 ratio haalt en je gewoon moet vechten om jouw eigen ratio hoog te krijgen..

Ook zie ik vaak dat sommige geweren gewoon geen recoil (red dot+foregrip) hebben? Is wel redelijk easy voor hen dan..

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

Heb er nu 10 uur online op zitten lvl 40 ofzo

Vind Deze cod echt na mw3 (die heel erg tegen viel) echt goed. Het is een mooi mix tussen mw2 en blackops 1 (de 1e blackops was echt heel slecht voor pc). Veder vind ik de wapens die je in het begin hebt echt zwaar k*t. Maar naar maten je hoger komt wordt beter. Veder maps, lvlsysteem en gamemodes heel goed, en zijn naar beter niveau gebracht. Ik ben super tevreden tot nu toe maarja de vraag is gaat deze game net als cod 4 en mw2 na 4 maanden nog steeds leuk zijn.

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Vind hem grafisch echt zwaar tegenvallen. Voor de rest ben ik nog steeds naar de juiste mix van wapens, perks etc. aant zoeken. Iets wat in de vorige versies een stuk makkelijker was.
Ben ook echt aant struggelen, want ik haal nu net iets meer dan 1.0 ratio. Vorige delen zat ik al gauw op 1.5 als ik net begon. Kan ook wennen aan de levels zijn, aangezien sommige idioten die het spel net hebben lekker lopen te campen.

Al met al vooralsnog minder dan de vorige delen. Vond trouwens Black Ops 1 in tegenstelling tot wat anderen zeggen wel heel fijn om te spelen, op wat bugs na zoals alsnog dood gaan terwijl je al lang een hoek om bent gerend.

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

Vond trouwens Black Ops 1 in tegenstelling tot wat anderen zeggen wel heel fijn om te spelen

Speel je pc, xbox of ps3 ?

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Xbox

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Ben ik de enige fan van Cod Wow hier? heb als laatste Black ops aangeschaft, maar vond die best slecht, dus sindsdien niets meer ervan gekocht. MW 2 vond ik ook wel leuk, maar dat klassieke vind ik toch leuker. Niet te futuristisch en geen nuke's e.d.

Bolt-only servers van WaW waren zeer verslavend :D

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Nog iemand die het speelt eigenlijk ? Heb het spel tot master prestige gespeeld en dan eigenlijk gekapt. Peacekeeper nog diamond gedaan , de nieuwe maps zijn wel cva. Wel nog veel last van lag comp in dit spel , en cheaters zitten er ook genoeg. Hoeveel aimbots er zitten niet normaal. MW2 blijft toch beste cod tot nu toe.

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

af en toe

Beantwoorden
Citeren