Ga naar het forum
Call of duty black ...

Meldingen
Alles wissen

Call of duty black ops 2

16 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,496 Weergaven
beertie1
PokerStrategist

Yheaaaaaaa

De nieuwe cod!!! Wie heeft hemen wat vind je er van ?

Ik was eerst niet echt van plan om hem te halen tot ik gister hoorde dat ie uit was. toen begon het toch weer te komen van binnen. ik speel cod als sinds 4 en heb ze elk jaar op dag van realse gekocht (en dan 2 dagen vrij genomen om te spelen. Nouw vond ik mw3 best wel tegen vallen dus had niet veel gespeeld.

Gister gehaald voor de pc tot nu toe ziet er goed uit allen de wapens in de mp vind ik wat tegen vallen maar dat is ook wennen.

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
Sokzel
Poker Player

Mweh niets verslaat MW1/COD4 en MW2. Vind bepaalde maps echt kut / te onoverzichtelijk. Waarom niet gewoon Backlot/Crash achtige maps.

Sowieso niet zo'n fan van dat futuristische lijkt 't net alsof ik Crysis aan het spelen ben ofzo. :P

Obv wel hele dagen spelen nu. :D

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

Mweh niets verslaat MW1/COD4

Dit is helemaal waar

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Check.
Vind het best wel solid tot nu toe. Al hebk het gevoel dat granaten smijten echt iets totaal anders is, geraak nooit toe in gebouwen..

Moet ook nog wel de plekjes vinden waar de campers zitten, want zie nog teveel killcams van mensen die ergens gewoon zitten door hun reflex te kijken tot ik passeer..

Snipen lijkt wel weer iets minder goed.. :(

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Heb ook wel zin om hem eens uit te proberen. Maar ga het zkr niet kopen aangezien ik nauwelijks nog game. Volgende week eens bij mijn broer gaan knallen :)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

PS3 servers zijn al bijna ganse namiddag-avond down.
Teleurstelling :(.

Beantwoorden
Citeren

Vind er weinig aan; te felle kleuren wat het voor mij heel onoverzichtelijk druk maakt. I stick to MW2.

Beantwoorden