Ga naar het forum
De nog grotere Jupi...

Meldingen
Alles wissen

De nog grotere Jupiler Pro League thread

146 Berichten
25 Gebruikers
1 Reacties
20.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Blijkbaar is de Belgische competitie gisteren alweer gestart met een 2-1 nederlaag van Club Brugge tegen STVV: Club Brugge opent seizoen met nederlaag

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

tbegint al goed! verdedigend zit het echt niet snor , de bock en denswil komen tekort.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Krijg je er van als je Denswil weg haalt terwijl hij er nog niet klaar voor was :).........

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

AA Gent was trouwens ook niet goed begonnen.
Gelukkig wordt het kampioenschap niet in de eerste wedstrijd beslist.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inmiddels staan Anderlecht en Oostende eerste en tweede met 13 punten uit 6 wedstrijden na de eerste nederlaag van Oostende. Al zijn er waarschijnlijk weinig volgers van deze competitie.

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy Topicstarter
Trommelboy
Elite Grinder

Slagen voor standard en nen afgang voor mijn geliefd Lokeren :(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Toch maar even de stand erbij:

Ziet er vrij spannend uit zo te zien en gaat de strijd in de laatste 6 wedstrijden vooral tussen AA Gent, Club Brugge en Anderlecht. Al hebben ze in België dacht ik weer een of ander play-off systeem om de landstitel.

Beantwoorden
Citeren
elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Krijg je er van als je Denswil weg haalt terwijl hij er nog niet klaar voor was :).........

Het grappige is dat op dit moment Denswil absolute sterkhouder is achterin samen met Bjorn Engels.
Toppertje ze Denswil! Thx Ajax :)

Zelfde met Ruud Vormer

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was zeker geen slechte spelers maar ja Ajax zat nogal die ik de jonge verdedigers en dan moet je keuzes maken :).

Vormer niet al te kapot van maar slecht was ie ook niet......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Morgen de laatste wedstrijden van het reguliere seizoen en zal er denk ik weinig bijzonders meer zal gebeuren:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De stand van zaken in de play-offs:

Club Brugge is bij winst op Anderlecht al kampioen. Dat zal ook meteen een cruciale wedstrijd zijn, want bij verlies ligt alles weer open.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Club Brugge is bij winst op Anderlecht al kampioen. Dat zal ook meteen een cruciale wedstrijd zijn, want bij verlies ligt alles weer open.

Zo cruciaal is die match ook weer niet. Bij verlies heeft Club het nog altijd volledig in handen, want de laatste 2 matchen winnen en ze zijn nog altijd kampioen. In hun huidige vorm moeten ze gewoon probleemloos 6/6 halen (uit bij Zulte-Waregem en thuis tegen Oostende). Anderlecht heeft nog een lastige verplaatsing op Genk.
Al zou het mooiste natuurlijk zijn om tegen Anderlecht de titel te pakken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker, maar als ze verliezen ligt er natuurlijk wel meer druk op de andere 2 wedstrijden en dan kunnen er gekke dingen gebeuren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja dat hebben we bij ons in NL ook gezien, even winnen van de nummer 17 en titel is binnen :f_smile:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Dus zou voor Club gewoon het beste zijn als ze minimaal gelijkspelen en dan is het wel beslist.

Beantwoorden
Citeren
Upforgrabs
PokerStrategist

Als Anderlecht fan blijf ik uiteraard hopen op een klein mirakel. Ik zie Anderlecht zeker wel winnen op Club zondag, maar dan hangt alles nog steeds af van wat Club de volgende 2 speeldagen doet.

Aan de andere kant was Club dit seizoen duidelijk de betere ploeg (buiten in de duels met Anderlecht:f_love:), dus zou het zeker niet onverdiend zijn wanneer ze kampioen spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zondag wel merken wat het wordt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik zal er geen nacht minder om slapen _evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ook niet, maar het is wel leuk om te volgen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

BAM, mooie zondag. Club vernedert rivaal Anderlecht met 4-0 en pakt de titel. En Verstappen pakt zijn 1ste F1 zege!

Beantwoorden
Citeren