Ach wat zo mij het schelen, mijn pool is toch al kaduuk sinds gisteren dus dan laat de 2e finalist die ik naast NL had er ook maar uitvliegen. Kan ik vandaag ook nog wat lachen :coolface:.
Efficiëntie, geluk bij afwerking, slechter verdedigen..
Tis maar hoe je het ziet.
Voor mij is EK 2012 al gedaan.. Dikke teleurstelling :(..
Dacht echt dat ik Balotelli in mijn topscorers lijstje had.. Blijkbaar niet.
Mijn score verandert wellicht niet meer, want denk niet dat Torres zal spelen in de finale. Ik verwacht Pedro, die een magische invalbeurt deed tegen Portugal.
Hoop nu dat Italië wint, want Spanje speelt echt geen lekker tornooi. Tikkie Takka zit er wel beetje in, maar meer ook niet vaak en dan is dat gewoon saai om te zien.
Italië is gewoon messcherp in aanval, prima verdediging en dan op't middenveld de patron Pirlo.
Haha besef me net dat ik nog gewoon 2e blijf in de sidepool als Italië de finale wint, want vrijwel iedereen boven me doet niet mee met de sidepool, awesome
Nou ik blijf vrees ik hangen waar ik hang of Torres moet nog los gaan in finale maar dat gaat er vrees ik niet inzitten.
Pool was:
- ronde 1 was t/m 2e speelronde ok toen kwam klad er in door foute 1/4e finalisten
- kwartfinale op zich niet verkeerd iedere voorspelde 1/2e finalist kwam door behalve NL, maar topscorers was complete bagger met maar 1 goal alhoewel er nog 3 in toernooi zaten.......
- halve finale 0 punten en ook geen goals
- finale heel misschien nog wat puntjes voor Torres en anders ook 0.
Ik lijk wel vervloekt met pools na 1e ronde......... Doe nu actief jaartje of 6 mee met zulke pools en iedere keer zelfde probleem. Misschien moet ik ze maar minder op gevoel en meer op verstand invullen (wat ik vaak 1e ronde nog wel doe).
Nickb1604 kan nog winnen als Spanje wint en Fabregas 5 keer scoort.
Voor de rest is het een lock voor mij (voor de sidepool dan).
Sta op het moment 3de. Maar heb goede kans om te winnen als Spanje kampioen wordt!
Ben wel officieus kampioen in de EK Poule met vrienden omdat vele Duitsland als winnaar hebben en sommige net als mij Spanje als winnaar. Dus verschuivingen zullen niet plaatsvinden! We zullen het zien!
Ik kan de poule niet meer winnen, maar ik hoop nog steeds dat Spanje wint. Dan zou ik waarschijnlijk wel in de top 10 van de subpoule eindigen.
1e Olram6
2e Delthathree
3e Najtreg12
4e Nickb1604
5e Huzink
6e Bokkie87
7e PaulvanSon
8e WesleytheMan
9e Copymeistrr
10e Badassbart
.
.
.
.
39e K2AA72
Top3 sidepoule :
1 Deltathree $ 120,00
2 Nickb1604 $ 50,00
3 Bokkie87 $ 30,00
Bedragen zijn overgemaakt.
Olram wil jij even laten weten of je de DVD of de voucher voor de scoritoshop als prijs wil hebben.
Najtreg en K2AA72 willen jullie even jullie pokerstarsnaam hier droppen, zodat ik het bedrag voor de backdeal kan shippen ?
Gratszzz aan alle prijswinnaars !!!!!!
Op basis van deze wedstrijd Spanje terecht kampioen, had gewild dat ze iedere wedstrijd zo hadden gespeeld maar ja dat wilde ze denk ik niet :].
Verder blijft pool dikke
van mijn kant vanaf kwartfinales........
Ben ook eerste in een andere poule geworden, wat goed voor 105 euro was en nu eerste hier bij Pokerstrategy!
Ik heb de dvd van Van Persie al gehad omdat ik poule-organisator was, dus doe maar die voucher!
Verder was erg gezellig hier! Grats aan iedereen die mee heeft gedaan!
Meh
Spanje terecht gewonnen, maar bij winst van Italie was ik 2e geworden in de sidepool
50$ beat
YES!!!!!
Een Van Persie DVD!!1!!1!!!
'k Ga die $120 spenderen aan lege DVDs om die RVP dvd minstens 240 keer te kopiëren!
Genoeg getroll. :coolface:... Ik had genoeg genomenen met jullie Nederlandse traantjes, maar $10 per persoon is een leuke extra!
KTHXBAI
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
YES!!!!!Een Van Persie DVD!!1!!1!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
'k Ga die $120 spenderen aan lege DVDs om die RVP dvd minstens 240 keer te kopiëren!
Genoeg getroll. :coolface:... Ik had genoeg genomenen met jullie Nederlandse traantjes, maar $10 per persoon is een leuke extra!
KTHXBAI
nederlandse traantjes?LOL, ik denk dat er in belgie een stuk meer gehuild wordt omdat het ernaar uitziet dat jullie over 2 jaar en over 4 jaar WEER niet meedoen