gewoon blijven proberen. Is gewoon om de spanning nog meer op te bouwen en je
gevoel te vergroten als je er toch ingeraakt
in 5min zou de dl klaar moeten zijn, in B4 cathedral runs
gewoon blijven proberen. Is gewoon om de spanning nog meer op te bouwen en je
gevoel te vergroten als je er toch ingeraakt
in 5min zou de dl klaar moeten zijn, in B4 cathedral runs
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Oorspronkelijk gepost door Infie
Snap niet dat er nu al gezeken wordt, bijna niemand hier heeft überhaupt normal uitgespeeld. En het echte spel begint imo op de hogere difficulties.![]()
Lol das gewoon debiel
Oh onze game suckt maar we zullen de hell mode en hardmode onbeschikbaar maken totdat normal uit is zodat mensen het spel NOG EENS Kunnen spelen.
Ja gg, kutspel
worst game of 2012
overhyped tot en met.
ALlemaal schapen
Top game, krijg er niet genoeg van.
Afgezien van commentaar op de staat van de servers, is dit de eerste negatieve reactie die ik lees.
Ik heb mijn (fysieke) exemplaar al van middernacht binnen, toen waren de servers ook minder stressed dan nu.
Ga misschien ook wel eens proberen voor tijdens volgende maanden die pokerfree gaan zijn
Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Oorspronkelijk gepost door Infie
Snap niet dat er nu al gezeken wordt, bijna niemand hier heeft überhaupt normal uitgespeeld. En het echte spel begint imo op de hogere difficulties.![]()
Lol das gewoon debiel
Oh onze game suckt maar we zullen de hell mode en hardmode onbeschikbaar maken totdat normal uit is zodat mensen het spel NOG EENS Kunnen spelen.
Ja gg, kutspel
worst game of 2012
overhyped tot en met.
ALlemaal schapen
Geef jou top game van 2012 eens?
TERA
Blehhh Tera
Ps. ik geraak ook nie binnen
En de hollanders hebben mij in de steek gelaten ,dan ma rap naar game mania gereden
Als je eenmaal ingelogd en aan het spelen bent kun je ook maar beter niet van character proberen te wisselen. Zit inmiddels alweer 10 minuten naar mijn character scherm te kijken.
Oorspronkelijk gepost door Pstrats
Als je eenmaal ingelogd en aan het spelen bent kun je ook maar beter niet van character proberen te wisselen. Zit inmiddels alweer 10 minuten naar mijn character scherm te kijken.![]()
Ik probeer ook al 20 minuten in te loggen. Helaas kom ik er niet door.
Oorspronkelijk gepost door larszs
Als je eenmaal ingelogd en aan het spelen bent kun je ook maar beter niet van character proberen te wisselen. Zit inmiddels alweer 10 minuten naar mijn character scherm te kijken.![]()
en ik speel alweer
Oorspronkelijk gepost door larszs
its like open beta weekend all over again
Morgen nog werken, dus misschien maar goed dat de postbode nog niet is geweest. Tegen die tijd is de inlog-storm wel voorbij verwacht ik.
Kijken hoe ver ik kom in 12 dagen
lag dus vooral aan me mezelf. Vrij epic fail.
zat passwoord te copy pasten. meestal error37 maar soms andere loging error..
na 3uur proberen dan toch maar eens gegoogled, je kan je passwoord dus niet copy paste, anders copieerd hij enkel de sterretjes ***. [ *] FAIL.
Dus pass even in notepad type en dan pas copy pasten.. na 10sec zat ik erin.
toch 2uurtjes gespeeld en act1 uitgespeeld. lvl9 monk, morgen nog wat level en wat craften. Heb wel indruk dat je in de trial edition geen achievements kunt halen, al zou dit dom zijn, want als je het spel speelt, zou je je chars normaal niet kwijt zijn.
7$/45 crushen rulez, maar af en toe eens brainless zombies killen ook
Hoe is die? Ik heb 'm (nog) niet gehaald vanwege wat gezondheidsproblemen, maar ben wel heel benieuwd
Gisteren gehaald, vandaag pas beginnen...
Ready for a big grind!
Red bull in huis, bier in huis, wiet in huis... veel eten in huis, kijken wat we in een nachtje doorhalen kunnen verzetten.
Uitgespeeld? 1e playthrough/difficulty cker
Heh Koen, alsof diablo geen geldig excuus is om zulke 'verplichtingen' af te wijzen!
Eten halen(laten leveren?!) en je pc binnen handbereik houden.