Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
381 Berichten
54 Gebruikers
0 Reacties
30.4 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen

Spoiler

ik zag anders nie gebeuren dat leah diablo zou worden :coolface:

maar dat die tovenaar (kuhle ofzO) je zou naaien was wel uber voorspelbaar ook lol

Misschien wel even tussen spoiler tags zetten voor de mensen die daar nog niet zijn :P.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Het verhaal goed? Ik vind het erg warrig allemaal en heel erg corny (i.e. hoe SC2 verhaal ook gewoon bagger is). Als je dat vergelijkt met SC1 en D2 is dat toch vele malen minder :(.

Het enige goeie verhaal waar blizzard werk heeft van gemaakt is de warcraft lore.
de SC en Diablo lores zijn een pak minder.

In D3 is het idd echt gewoon niet goed in elkaar gestoken. ik bedoel diablo aan heaven's gate, waar zijn al die angels dan? Komt er maar 1tje tevoorschijn die dan nog sterft ook :D

edit: sorry hij sterft niet echt. in b4 imperius, warrior of wrath boss in expansion

Ik vrees dat ze 8 jaar aan de cinematics hebben gewerkt en 3 jaar aan het spel :D

Maarja kijk blizzard is er gewoon enorm op achteruit gegaan sinds de overname door activision.

Beantwoorden
Citeren

Dagje gespeeld samen met 3 huisgenoten, beviel me heerlijk ;) op ons gemak lvl 26 en act 3 gehaald. Eerste indruk is voor mij erg prima, was een demonhunter en die speelt lekker weg. Wel vraag ik me af of het net zo verslavend blijft als diablo 2, maar dat zien we wel op hell of inferno.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

sort of on topic: is er ook maar iemand die die dialoogjes in game voor de 2e keer gaat doornemen ipv ze asap weg te klikken als je toch al weet waar je heen moet?

if so /care story imo :P , call me short sighted maar als ik aan diablo denk, denk ik aan "oh mn mannetje loopt rond en ziet een monster pack die me dood wil maken, beter maai ik die neer en hoop ik dat ze leuke itampjes droppen" ipv storylines enzo. als ik daar om moet caren ga ik wel finalfantasy spelen ofzo.

Beantwoorden
Citeren

Wedstrijdje wie het snelst op escape kan rammen zodat we verder kunnen raggen. :P

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Ik ben (eindelijk) bijna klaar met Oblivion uitbreidingen uitspelen. Daarna moet ik nog Skyrim doen voordat ik Diablo kan spelen. Oftewel, nog een jaartje. Ik zag een post op 9gag dat diablo een beetje matig was, is dat waar of gewoon een whiner?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

jep esc rousen en beesten hakken :) straks weer ff kijken :)

Beantwoorden
Citeren

Gewoon een whiner imo. Het is altijd hip om gehypete games af te kraken.

Beantwoorden
Citeren

Tja, smaken verschillen. Ik heb een Barbarian gespeeld tot level 60 en Inferno. Vervolgens nog normal mode uitgespeeld met de Witch Doctor. Ben begonnen aan een Monk maar merkte dat ik geen zin meer had om Diablo te spelen. De mechanics zijn goed maar het spel voelt ontzettend zinloos en saai.

Misschien had ik er te veel van verwacht. Vanwege de hooggespannen verwachtingen van Diablo fans en het feit dat er vele jaren werk in zat ging ik ervan uit dat het een enorm vette game zou worden. Ik was niet bekend met de Diablo games en had mij er beter in moeten verdiepen want mij valt het helaas enorm tegen. Dat vind ik dan ook een groot nadeel. Dat er een battle.net account nodig is om het spel te kunnen spelen. Had het met alle plezier voor twee tientjes aan iemand door willen verkopen maar dat is nu niet mogelijk.

Beantwoorden
Citeren

Ik vraag mij eigenlijk af wat kan je doen als je level 60 bent en inferno enal gedaan hebt ? Ik weet wel dat er nog dingen bij komen. Blijkbaar zou er een pvp systeem ook komen ( dit zijn wel geruchten ). Zelf heb ik het spel maar van gisteren en met wizard tot 22 gespeeld , maar wizard is niet mijn class. Vandaag maar begonnen met Barbarian zit nu al level 27. Zitten wel leuke dingen in diablo 3. Zo vandaag ondekt dat je ook JC hebt en niet enkel BS. Altijd leuk voor 2 dingen te levelen van proffs. Als je de diablo 3 guide op internet eens bekijkt heeft het spel eigenlijk wel al veel. ( toch niet zoveel als world of warcraft ) Voor een game dat 12 jaar aan gewerkt is mocht het toch zo goed als af zijn. En die vervelende server dc's en action house die niet correct werkt. Zelf vermaak ik mij er wel mee.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

meh, ben de starter edition al zo beu gespeeld :D
stuk of honderd rares, blacksmith maxed, stack maxed, alle chars maxed.

Deze is men hoogste DPS char lvl13.

daarna men hunter met een 22dmg bow en 84DPS

Beantwoorden
Citeren
Timmaywin
Oldschool Grinder
solartje
Poker Player

:D ik zou het niet erg gevonden hebben om gewoon een 2de ladder te hebben in een expansion met gewoon 5 nieuwe act's en 2 nieuwe chars voor D2

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin

nuf said

Van waar heb je dat man,zijn dingen bij die totaal niet kloppen :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Ach, timmaywin ga dan lekker Diablo 1 spelen joh. Ik speel wel lekker deeltje 3. :)

Beantwoorden
Citeren
Timmaywin
Oldschool Grinder
Anraxas
PokerStrategist

mijn beknopte mening:
Als het spel 'infernal' had genoemd was het cava geweest. Als eerste spel van een nieuwe titel zie ik er wel potentieel in. Niet waauw, maar het is dan tenslotte een nieuwe spel.

Als opvolger van Diablo 2, schiet het echter veel te kort. Vol bugs en exploits, veel te rap uit (en dan bedoel ik elke difficulty apart want nee ik heb inferno nog niet gecleared), veel positieve zaken (zoals skills distribution) zijn er uit gegaan, geen deftige verhaallijn,... eigenlijk redelijk teleurgesteld in een spel waar er toch hoge verwachtingen van waren. Maar positieve is dan wel dat ik er geen probleem mee zal hebben om dit spel te negeren en te blokken voor de examens. :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
Als het er maar leuker is, nietwaar?

FYP.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Beantwoorden
Citeren

Het is precies stil rond dit spel hé ? Ze zijn het allemaal al beu gespeeld :coolface: Begin mij ook aardig te vervelen op het spel. Level 60 behaald maar die verhalen ben ik al moe gezien en de acts ook. Eerst nog eens hell uitspelen en dan gold grinden voor inferno te doen.

Beantwoorden
Citeren