Toch leuk dat Nederland met wat fortuin met 3-0 won van Duitsland en gelijk speelde tegen onze Belgische vrienden.
Ik heb er zowaar voor eerst in jaren weer vertrouwen in dat we ons gaan plaatsen, met beetje geluk groepshoofd in kwalificatie en anders hopelijk niet te zware nummer 1 in poule.
Het zou inderdaad moeten lukken. Zeker nu ze in de Nations League best aardig presteren.
Leuk dat ze tegen de toplanden gewoon weer serieus kans maken. Moet wel iedereen heel blijven en goede keuze maken qua club natuurlijk.
2-0 winst tegen de wereldkampioen. NL doet weer serieus mee. Ik heb wel vertrouwen in plaatsing voor het EK.
Ze kunnen zowaar een poule met Frankrijk en Duitsland gaan winnen als ze puntje pakken tegen het reeds gedegradeerde Duitsland, damn dat klinkt goed ♠_evil: ♠_evil:.
Zeker, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. Al zou het mooi zijn als ze dit vol weten te houden tot en met in ieder geval het EK.
Het zijn nu al meerdere zwaluwen he :f_love:, maandje terug ook tegen Duitsland en België goed gespeeld.
Dat is waar, maar dan nog de Nations League is ook maar 1 toernooiserie dat een leuke bijkomstigheid is.
In ieder geval is Nederland redelijk begonnen. Al hebben ze het tegen Duitsland voornamelijk de eerste helft laten liggen.
Wel jammer dat ze de Nations League niet hebben gewonnen, maar ze waren denk ik moegestreden toen ze tegen de Portugezen moesten.
Ik heb nog niet echt het gevoel dat het EK bijna begint, maar na 1 of 2 wedstrijden zal dat anders zijn.
Frankrijk de grote favoriet denk ik.
Eerste winst is in ieder geval. Ik had niet verwacht na de 2-0 dat het nog zo spannend zou worden, maar gelukkig werd het nog 3-2.
Heb gisteren wel genoten van die wedstrijd, al was de verdediging bij NL nog wel erg open. Wel logisch met de drang naar voren steeds.
Ik denk echter niet dat ze echt ver in dit toernooi gaan komen. Misschien volgend toernooi, wanneer er wat meer spelers 'uitgegroeid' zijn.
Hebben jullie ook zo'n gevoel dat het Nederland - Portugal wordt en dat Nederland die gaat verliezen?
Ik weet niet wie het wordt, maar denk wel dat ze gaan verliezen. Ze laten veel te vaak en gemakkelijk de bal afpakken en dat gaat een keer opbreken. Viel me op in alle drie de wedstrijden ...
Als ik de profeten mag geloven treffen we Tsjechië als de nummer 3 uit poule F zich niet plaats (dat kan als Portugal met meer dan 2 doelpunten verschil verliest) of als de nummer drie van groep E zich niet plaatst (Spanje moet dan met meer dan 2 doelpunten of 1-0 / 2-1 winnen en Polen mag niet winnen).
Scenario 1 niet heel logisch maar scenario 2 klinkt op zich redelijk logisch
Echt de leipo die dat systeem bedacht heeft moeten ze opsluiten!!
Wat slecht was het zeg.
Geen energie, bizar laag tempo, geen combinerend vermogen en de Ligt die door te twijfelen en onhandig te doen de rode kaart pakt.
En Malen eruit halen wanneer je alleen nog kunt counteren met 10 man, tja dat heb je toch wel het denkvermogen van een grindtegel.