Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2017-2018

144 Berichten
4 Gebruikers
2 Reacties
14.6 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Klopt maar is wel ploeg die veel zal winnen dus handig is anders op lange termijn zeker.....

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Ik heb op dit moment 3 PSV'ers in mijn selectie, maar de komende ~24 uur kunnen mijn team nog flink gaan veranderen door transfers, dus dat wacht ik eerst maar even af.

Ik heb nu ook Ginkel nog in mijn team, maar vind die eigenlijk wel duur...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zien. Al lijkt het momenteel nog vrij rustig op de Nederlandse transfermarkt vandaag.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Komende zaterdag om 18.30u moeten de selecties definitief zijn en ik zal denk ik weinig tot niet aan mijn team sleutelen en ik zie wel of het goed uitpakt. Verder valt het me op dat er nog best veel onbekende spelers in de poule zitten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja heb ze via Scorito berichtje gestuurd met verzoek zich hier te melden en dat lijkt niet bepaald te gebeuren dus ik ga denk ik na het weekend even met de bezem er door :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Prima. Dan blijven er waarschijnlijk 6 in totaal over.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hoe kom jij op 6 dan, ik tel er maar 4?

Verder ben ik niet ontevreden over mijn score zeker gezien ik drie spelers in basis had die niet speelde met Botteghin / Jorgensen / Brenet. De laatste was al gokje en die kan wel eens verkeerd uit gaan pakken op de lange termijn.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan heb ik me blijkbaar niet goed geteld. Dan blijft er ook maar weinig over.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja het is niet anders maar nog altijd leuker om met 4 bekenden te strijden als tegen 8 onbekenden :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Prima. Dan blijven er waarschijnlijk 6 in totaal over.

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Verder ben ik niet ontevreden over mijn score zeker gezien ik drie spelers in basis had die niet speelde met Botteghin / Jorgensen / Brenet. De laatste was al gokje en die kan wel eens verkeerd uit gaan pakken op de lange termijn.......

4, 6 hmm..

ik, pcbeem, sdk en kokkie zijn de vier die pcbeem heeft geteld neem ik aan? Ik herken de naam "MagicIvo" ook wel van eerdere poules volgens mij, alhoewel ik geen strategy account eraan kan verbinden....

Dan kom ik dus op 5 :D

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Ja ik had Brenet ook in mijn team eerst, omdat hij echt een hele goeie optie was geweest als Arias nog weg was gegaan last minute zonder dat er een vervanger kwam, maar toen bleek dat Arias bleef heb ik hem eruit gehaald, omdat ik vrees dat hij gewoon altijd wissel staat nu. Botteghin en Jorgensen gewoon pech, maar die gaan nog genoeg punten pakken.

Was zelf niet heel tevreden met mijn team, maar alles waar ik wel tevreden mee was paste niet qua budget, dus dan moet je inleveren. We gaan het zien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Valt wel meteen op dat mijn score na de transferafsluiting meteen minder is geworden. Kan natuurlijk een slecht weekend zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MintberryC
ik, pcbeem, sdk en kokkie zijn de vier die pcbeem heeft geteld neem ik aan? Ik herken de naam "MagicIvo" ook wel van eerdere poules volgens mij, alhoewel ik geen strategy account eraan kan verbinden....

Dan kom ik dus op 5 :D

Nope zegt me zo ook niks, ik heb even gezocht op forum me MagicIvo als zoekterm en hij lijkt nog niet eerder te hebben deelgenomen....

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb poule iig opgeschoond en kom nu op 4 man, mocht ik mensen ten onrechte gewist hebben dan mag je je uiteraard opnieuw aanmelden :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus een klein groepje dit keer en meer kans om te winnen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik sta na een verassend weekend op plek 1, maar het ligt allemaal nog heel dicht bij elkaar.
Dus met nog zoveel wedstrijden te gaan kan iedereen nog winnen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen best weekend voor mij maar ja als basis van verdediging is gebaseerd op Ajax en Feyenoord en die verliezen dan beiden met 2 doelpunten tegen dan doet dit pijn in de punten.

We zitten in de poule trouwens op 5 deelnemers, zojuist DeKuip toe gelaten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan komt hij komend weekend er bij de stand ook bij.
Dus dan kan het best zijn dat hij meer punten heeft behaald tot nu toe.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat weet maar 1 iemand :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder