Dat viel volgens mij nog wel mee. maar een gat van zo'n 800 punten dichten wordt nog lastig.
Al is het niet onmogelijk.
Schade valt mee, de PSV'ers pakte voor concurrentie niet veel punten :f_cool:.
Gat blijft groot maar goed goede 600 punten terug gepakt enne je moet ergens beginnen!!
Dat zeker en ik kom zelf geen steek dichterbij.
Het lijkt erop dat ik zelf weer meedoe voor de poedelprijs, terwijl ik toch zo'n mooie start had.
Heb nog een aanmelding binnen gekregen van Forza Hollandia.
Nick zegt me zo niks dus graag jezelf even hier melden.
De grote winnaar van dit weekend was kokkie1975 door zijn voorsprong lekkeruit te bouwen, maar de verschillen zijn te overzien.
Daar heb je dan weer gelijk in, ben zelf iig niet ontevreden al blijft middenveld lastig verhaal voor me met spelers die ene week spelen en daarna weet op bank zitten....
Nu had ik Drost weer op tribune zitten omdat ie paar weken niet speelde en dan geeft ie 3 assists en houdt de 0. En nu zat dan ineens Reza van Heerenveen weer op de bank, kan er nog niet echt een lijn in ontdekken maar het is iedere week wel iets.
Wel bijna mintberry binnengehengeld maar dan nog staat kokkie eindje weg. Maar eens goed kijken in winterstop voor paar goede wissels enne het kan nog want mintberry stond ook heel eind voor
Inmiddels heb ik zelf 5 geblesseerde spelers en 2 twijfelgevallen waardoor mijn verdediging waardeloos is.
Hopelijk zijn mijn spelers gauw weer fit. Anders kom ik niet dichterbij, maar het wordt waarschijnlijk weer een nutteloos seizoen.
Kokkie1975 loopt nu wel steeds verder uit, maar met nog 1 speelronde te gaan van het jaar kan er na de winterstop nog veel veranderen denk ik.
Heb wel paar spelers op de korrel, deze keer speelde 3 van mijn 4 aanvallers niet nou dan ben je snel klaar.
Of de winterstop nog op tijd komt, ik vraag het me af.....
Voor mij zoiezo niet, maar de gevlogen van een eventuele waardedaling van mijn spelers wordt het heel lastig.
Heb al wat "rotte appels" uit mijn team gegooid maar of het genoeg gaat zijn geen idee. Heb niet het grote geld om de echte toppers van bijv. PSV in team te zetten dus ik vrees er voor maar we gaan het zien.
Ondanks een aantal verkeerde keuzes, ben ik niet geheel ontevreden over de eerste seizoenshelft.
Ik heb een redelijke voorsprong binnen ons klassement, en als ik er iets meer tijd en effort had ingestoken , had er veel meer ingezeten. Maar net zo als het poker momenteel op een heel laag pitje staat , staat ook Scorito op een laag pitje.
Ik heb nu wel mijn team op 11 plaatsen veranderd en hoop daarmee overall in de top 1000 te komen , wat denk ik voldoende is om deze poule te kunnen winnen ♠_p: