Komend weekend zou ik trouwens maar gewoon je top team opstellen.
Anders sta je misschien wel 4de na dit weekend.
Doe ik ook wel hoor, misschien wordt de reeks wel doorbroken door de interland week :f_thumbsup:.
MintberryC was duidelijk beter dit weekend. Dus de reeks is onderbroken en zul je nog flink aan de bak moeten voor plek 2 en DeKuip zit ook nog vlak achter je.
Heb helaas 2 middenvelder die nauwelijks spelers een ook nog eens 2 geblesseerde verdedigers dus dan heb ik het deze ronde niet eens slecht gedaan. Hopelijk dat deze snel weer terug gaan spelen anders komt het niet meer goed.....
Dat zou mooi voor je zijn, Geen idee wat deze middenvelders hebben qua blessures, maar dan kun je het wel inschatten hoelang je ze kwijt bent.
Middenvelders zitten gewoon op de bank, verdedigers hebben blessures en dan vergeet ik nog dat Jorgensen ook nauwelijks speelt......
Dan wordt het wel lastig in deze fase, maar Jorgensen lijkt ook niet meer de vorm van vorig jaar te hebben. Zoiezo scoren de aanvallers dit seizoen behoorlijk weinig.
In het klassement zijn de verschillen nu al best groot. Eigenlijk verwacht ik weinig verschuivingen of het moet bij pcbeem, DeKuip en MintberryC zijn.
Nou een gigantisch drama in laatste speelronde met 7 basisspelers die niet meededen of snel uitvielen.
Tsja dan is het einde verhaal.......
Zeker jammer, maar ik heb met overmacht de poedelprijs gewonnen
Gefeliciteerd Kokkie1975 met de echte overwinning.
ben benieuwd of het Volgend seizoen nog wat wordt.
Nu ze er bij Scorito geld voor gaan vragen bij een x aantal games.
Dat zal een grote impact hebben op de belangstelling denk ik.
Nah voor mij hef het niet meer zo, WK pool nu ook betaald terwijl er genoeg gratis alternatieven zijn en dat gaan ze dan wel voelen. Zal van de week eens kijken of ik WK pool op kan zetten al vrees ik dat er minder belangstelling zal zijn ♠_cry:.
Wel jammer dat Scorito nu een betaald platform is geworden. Ik doe nu waarschijnlijk ook niet meer mee. Wellicht voor volgend seizoen weer eens naar Profcoach kijken? Is dat nog gratis of tegenwoordig ook betaald?
Wel jammer allemaal. Misschien draaien ze het weer terug als het tegen gaat vallen.