Gisteravond was de loting van het EK.
Ik denk voor België een best lastige groep. Al zouden ze hier wel door moeten komen.
Ze staan eerste op de uefa ranglijst lijkt me niet dat ze over iets moeten klagen.
Als ze kampioen willen spelen moeten ze toch hun matchen winnen dusja laat ze er maar meteen goed invliegen dan in slaap gewiegd worden door van die dwergenlanden die dan te groot blijken.
Droompoule voor gastland zeg
En België redt het wel. Ierland en Zweden beide via de playoffs gekwalificeerd en beide stelt het weinig voor vond ik in die wedstrijden.
Er zijn 6 poules van 4 teams, waarbij elke nummer 1 en 2 en de 4 beste nummers 3 door gaan. Een kunst om in de poulefase uitgeschakeld te worden dus.
Dat heeft The Shove goed gezien. Kampioen wordt zeer wss Duitsland. Outsider is Portugal. Maar ja, NL is er niet bij, dus niet zo heel interessant voor de meesten. Ikzelf ben zoals altijd voor België.
Dus: ALLEZ BELGIQUE!!!!
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Er zijn 6 poules van 4 teams, waarbij elke nummer 1 en 2 en de 4 beste nummers 3 door gaan. Een kunst om in de poulefase uitgeschakeld te worden dus.
Ja dat dachten we in NL ook over de kwalificatie reeks en we weten hoe dat af is gelopen
We zullen het wel zien. Al is het voor België wel handig om eerste te worden om een lastige tegenstander in de 1/8 finale te ontlopen.