LOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOL11!!1!1!1!1!1!11!1!1!111!1!1!!!!!1!1!1!1!1!oneone!!!one
feyenoord 010, verliest met 10 man met 10-0 in de 10e competitieronde in de 10e maand van 2010
Oorspronkelijk gepost door livethelife7
feyenoord 010, verliest met 10 man met 10-0 in de 10e competitieronde in de 10e maand van 2010![]()
I like
Geen gevoel voor historie als je de complete teloorgang van 1 van de grootste clubs van Nederland lollig vindt. Ik zou dit Ajax en PSV iig zeker niet toewensen...
Feyenoord, R.I.P.
Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Ik hoor die feyenoorders nog lachen na de wedstrijd Real Madrid - Ajax.
Dat komt door het grote bekkie uit de hoofdstad.
Voor nu: Alles kapot!
Als Ajacied moet ik zeggen dat deze nederlaag zelfs Feyenoord niet gegund is. Wat een afgang voor wat moet doorgaan als grote club.
Diep respect voor alle supporters die nog steeds hun club steunen. Laten we hopen dat Feyenoord iig degradatie bespaart zal blijven, want dat komt met deze selectie en vorm wel akelig dichtbij.....
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Ik hoor die feyenoorders nog lachen na de wedstrijd Real Madrid - Ajax.Dat komt door het grote bekkie uit de hoofdstad.
Voor nu: Alles kapot!
Ik ben rotterdammer en alhoewel de score natuurlijk redelijk hilarisch is is deze wel dramatisch.
Ik vraag me hardop af waarom en voor wie ze een nieuwe kuip willen bouwen... voor het huidige feyenoord hoeven ze het niet te doen
Ik zag wel die waarschuwing voor Studio Sport:
Deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren
Ik ben (vroeger iets meer dan nu) altijd aanhanger van PSV geweest, smile dus voluit, PSV die altijd saai en zakelijk wordt genoemd, doet ff dit bij niet Veendam, maar bij Feyenoord.. historisch
Maar, tis wel tegelijk een dieptepunt in het Nederlandse voetbal, zeker voor feyenoord, hoop dat ze er weer gauw bovenop komen, tis en blijft een volksclub.
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Ik vraag me hardop af waarom en voor wie ze een nieuwe kuip willen bouwen... voor het huidige feyenoord hoeven ze het niet te doen
excelsior LDO (geen idee of ze daar spelen maar ze zijn toch vn rotterdam)