Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
snap niet dat je als ajax fan zorgen hebt over die kak club uit de havenstad...
Daar is ie weer hoor. De grote internetajaxhoolie. Waar kom je vandaag Gamblewhitme?
Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
snap niet dat je als ajax fan zorgen hebt over die kak club uit de havenstad...
Daar is ie weer hoor. De grote internetajaxhoolie. Waar kom je vandaag Gamblewhitme?
Oorspronkelijk gepost door Rogier
ik heb me kapot gelachen over aankopen uit het verleden. imean, als je in een seizoen Theo Lucius(te licht bevonden bij PSV, toen de nieuwe aanvoerder bij feyenoord) en Charisteas (iedereen vond m een faalspeler, maar alsnog haalt feyenoord m over van ajax voor half miljoen minder dan de aankoopprijs) dan doe je als clubleiding (geen idee wie daar over aankopen gaat) echt iets fout.
En dan ook nog spelers als Landzaat, Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst (en dan vergeet ik er ook vast nog een paar) aantrekken die ver over hun top zijn, weinig toegevoegde waarde hebben maar wel een paar miljoen aan salaris opstrijken.
Het wordt tijd dat bestuurders uit het betaald voetbal persoonlijk aansprakelijk kunnen worden gesteld voor hun beleid.
Ik denk dat er dan wel wat beter nagedacht wordt over bepaalde bestedingen/aankopen.
Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Degraderen en dan volgend jaar eindelijk weer eens op de coolsingel staan.
Zoals het museumplein elk jaar gevuld is bedoel je?