wie speelt er hier fifa 12 en speelt online?
zo ja, in welke divisie zit je dan?
edit: speel op ps3
Ik op PS3, divisie 8 volgens mij maar speel meer ultimate team en andere dingen (af en toe is het spel zwaar irri als ik een uitdaging haal en dat ie het weer niet kan verzenden door de EAS-FC servers).
Maar blijft wel gewoon het beste voetbalspel ofc
add me maar als je PS3 hebt: Mr_BOomBaSticC_
Speel ook op de PS3, ben nu inmiddels in divisie 4. Speel alleen maar 1vs1 seizoenen en heb dan dan ook al bijna 150 wedstrijden gespeeld online
Ik speel ook in divisie 8 nu. (darko163)
Maar er is al een topic over fifa 12 hoor, daarin staan ook heel wat nicks
divisie 4, 1/2 wedstrijden winnen en dan divisie 3. ongeveer 80 wedstrijden gespeeld nu
Ik ben echt uber terrible omdat ik op me toetsenbord moet:P
Met controller nog wat moeite op mac werkend te krijgen
damn dat doen jullie vrij netjes,, ik zit momenteel nog in Divisie 9, heb ook nog maar <10 potjes online gedaan.
Door de online lag heb ik wel soms dat ik een klutsdoelpunt tegen krijg :/ Gister nam een speler de bal aan op de borst in het keepersgebied, richting het doel, eigen doelpunt
En net nog leuk een potje zwaar swingy gespeeld, 1-0 achterkomen door een random penalty. Dan 3x scoren eind eerste helft (43,45,45min) Dan weer met 4-3 achterkomen en ergens in 80+ nog scoren en daarna 2x op paal schieten >.<
Oorspronkelijk gepost door Varune
damn dat doen jullie vrij netjes,, ik zit momenteel nog in Divisie 9, heb ook nog maar <10 potjes online gedaan.Door de online lag heb ik wel soms dat ik een klutsdoelpunt tegen krijg :/ Gister nam een speler de bal aan op de borst in het keepersgebied, richting het doel, eigen doelpunt
![]()
En net nog leuk een potje zwaar swingy gespeeld, 1-0 achterkomen door een random penalty. Dan 3x scoren eind eerste helft (43,45,45min) Dan weer met 4-3 achterkomen en ergens in 80+ nog scoren en daarna 2x op paal schieten >.<
lol mijn swingy match was 7-7
was dan nog live match, dat ik een live verslag gaf via skype.
was mijn match voor naar derde divisie te komen.
heb nog nooit zo gezweet als toen
Ik speel in divisie 7 momenteel maar met 12/12 zal ik wss wel (terug) naar 6 gaan
Mensen die interesse hebben in een competitie met pokerstrategen kunnen zich hier inschrijven.
Vandaag ook fifa12 gekocht. (moet wat doen in examens obv ;)).
En al bijna door naar 8e klasse :).
Ben niet zo slecht als ik dacht (ofwel zijn de andere nog slechter :facepalm:)
Ik pwn een naab en die begint spontaan telkens op te zetten en in eigen goal te lopen. Is dit een standaard loser ofzo? Haha. Dankzij hem wel nog in 7de want had minstens 1 punt nodig. x)
Vriend van me had hem ook kapot,en garantie was verlopen.
Heeft contact opgenomen met support,Die zeiden stuur maar op doen wij de reparatie ( kosten standaard 150 euro)
waarschijnlijk was de zijne niet meer te redden,want hij kreeg een nieuw exemplaar.
+- 8 weken
Nu finale beker spelen (online).
Spannend, speel pas 3 dagen en vind dat ik met meeste tot nu toe wel meekan.
Edit: 1-0 Tottenham vs Tottenham.
Ging gelijk op, maar hij gooit de bal uit in men voeten en easy game!
EA Shield is mine!
Ik heb wel al online gespeeld me men VP, het is een CAM van 81 ofzo denk ik. Maar ik vind het niet zo leuk want iedereen loopt gewoon als een gek naar voren om te scoren