Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Halo Reach

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
703 Weergaven

Beste mensen,

Ik weet dat de meeste mensen er geen tijd voor hebben (ik zelf ook een stuk minder omdat ik meer poker tegenwoordig) maar ik ga het toch vragen:

Wie speelt er in zijn overgebleven vrije tijd "Halo Reach" op de X-doos (en live)?
En zo ja... wat is jullie gamertag?

Mijn gamertag is MacSeth NL mochten jullie nog een Halo speler nodig hebben.

8 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey seth,

Ik heb de thread even verplaatst naar het sport&gaming forum.

Zelf heb ik nooit Halo gespeeld (Ben nu wel blij dat Civilization V uit is, dus daar zal wel redelijk wat van mn vrije tijd in gaan zitten komende periode _cool: )

Nivlem
Oldschool Grinder

Mogelijk binnenkort eens de Xbox van mijn huisgenoot (die hem volgens mij niet eens aangesloten heeft) jatten.. Denk dat ik het wel wat zal spelen.

Nog 1 dagje en fifa11 is uit, daar zal ik de komende tijd al mijn vrije tijd in steken.

+1

wat vond je van de demo?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Leo, had je het over fifa 11 of over Halo Reach?

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Leo, had je het over fifa 11 of over Halo Reach?

Fifa denk ik, Leo is voetbalpro :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kunnen ze lezen? Het gaat over Halo Reach! Voor FIFA openen ze zelf maar een draadje :P

Oorspronkelijk gepost door Leo
+1

wat vond je van de demo?

Nog 1 dingetje over fifa11 :)

Ik heb de demo niet echt veel gespeelt ofzo, heb het spel binnen en heb 2 potjes gespeelt, het is even wennen met diepte paasjes en afwerken en nog een paar dingen maar grotendeels is die hetzelfde en grafisch ziet de er nog beter uit. over gameplay kan ik pas oordelen als ik wat meer heb gespeelt.

heb gehoord trouwens dat pes beter is geworden dit jaar maar dat crap spel speel ik niet.