Ajax loopt aankomend weekend nog 3 punten in. Fans krijgen weer een klein beetje hoop en dan worden ze nog steeds ruim geen kampioen. You heard it here first.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nee doe nou geen voorspelling over Ajax.......
Als beide teams verliezen is het voor mij ook geen probleem
Nee Robbie daar ga ik niet meer op reageren :f_cool:, als jij vind dat die club zo heet vind ik dat prima.
Je hebt er zojuist tóch op gereageerd
Nee, flauwekul natuurlijk. Was maar een grapje ,pc!
Het hoort allemaal bij het spelletje. Het is voetbalhumor, zoals een vriend (ENORME Ajaxfan) dat noemt.
Een beetje humor kan nooit kwaad. Al zou het leuk zijn als je wat minder voorspelbaar wordt
Komend weekend zijn denk ik Willem II - FC Twente, PEC Zwolle - SC Cambuur en FC Utrecht - AZ de leukste wedstrijden. Ben benieuwd of FC Twente nu wel weet te winnen en hoop ik op een stuntje van SC Cambuur. Verder lijkt me AZ de lichte favoriet tegen FC Utrecht.
We zullen het zien. Verder heeft FC Twente met moeite gelijkgespeeld tegen Willem II na 2-0 achterstand.
Zij zijn duidelijk de weg kwijt op sportief gebied, terwijl zij een best goed team hebben momenteel.
Gisteravond was de wedstrijd tussen Vitesse en AZ en eindigde wat dubieus met een handsbal dat over het hoofd werd gezien in de blessuretijd. Anders was het waarschijnlijk in een 2-2 gelijkspel geëindigd. Nu won Vitesse met 3-1 uiteindelijk. Vanavond de degradatiekraker tussen NAC Breda - Go Ahead Eagles. Ik ben benieuwd of NAC nu dichter bij de concurrentie zal komen. Verder lijkt me de wedstrijd van zondagmiddag sc Heerenveen - Ajax een interessante wedstrijd en verder verwacht ik weinig verrassingen
Van mij mag NAC er wel uitvliegen en dan NEC terug, is toch maar 1 lettertje verschil
Inderdaad. Al heeft NAC zijn laatste strohalm gepakt gisteravond om de na-competitie te ontwijken door in blessuretijd met 1-0 te winnen. Vanmiddag maar zien of de traditionele top 3 zal winnen.
Een aardige wedstrijd gespeeld vandaag, maar zonder echter spits komt de FC net te kort voor plek 5-7.
Yeah. Anders zouden ze er denk ik veel beter voor hebben gestaan.
Feyenoord is trouwens druk bezig om 2 spitsen te halen. Ben benieuwd of Kuyt en Guidetti het verschil zullen uitmaken t.o.v. dit seizoen als ze komen.
Maar ja welke club heeft er dit jaar wel een goede spits, als je het mij vraagt niemand?
Topscorer Depay met 16 doelpunten in 27 wedstrijden is diep triest als je dit vergelijkt met voorgaande jaren.
Inderdaad. Al scoort Luuk de Jong bij PSV ook aardig wat en scoort PSV in de breedte het best van allemaal en bij clubs, zoals ADO Den Haag zijn ze meestal afhankelijk van 1 speler (Kramer) die de doelpunten moet maken. Dat is ook niet heel handig vind ik.
NAC weer goede zaken gedaan in strijd tegen degradatie tegen een matig FC Utrecht, maar voor hen zijn elke 3 punten extra meegenomen. Morgenmiddag de kraker tussen Feyenoord en PSV en het zou voor Feyenoord mooi zijn als ze de 3 punten thuis weten te houden om de 3de plaats stevig in handen te houden.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Die hebben ze toch al het hele jaar niet?![]()
Uh, ja.. Daarom zeg ik het toch ook? Of zie je mij zeggen dat dit alleen de laatste wedstrijden zo is?
Hoesen is een mietje die je makkelijk van de bal afhoudt, Islamovic een houten klaas en de jeugdspelers zijn geen echte talenten. De verhuurde Zeefuik is eigenlijk de beste van allemaal. Geen goalgetter, maar in tegenstelling tot de rest wel waardevol in het voetballende gedeelte. Zeefuik-de Leeuw was een prima combi geweest, maar bij de FC stellen ze liever in een 4-3-3 buitenspelers op die wel heel behoorlijk kunnen voetballen (Mahi en Antonia) , maar als puntje bij paaltje komt niet concreet iets opleveren. Eigenlijk een wonder dat we niet in degradatienood zitten.