Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Leuk! Arjen Robben naar FC Groningen. Zonder een minuut te spelen heeft hij waarschijnlijk al een flinke waarde qua verkoop van seizoenkaarten, shirtjes en aantrekkingskracht op spelers.:f_cool: :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Eindelijk weer Nederlands voetbal op TV, al zijn het maar oefenpotjes.:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het begin is er. Al hoop ik dat het seizoen redelijk normaal kan beginnen volgende maand.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het seizoen is weer een tijdje los, maar ben benieuwd hoe de herfst- en winterperiode gaat verlopen. Kan een raar seizoen worden, maar ik hoop dat het redelijk normaal gaat verlopen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

FC Groningen heeft een mooie overwinning geboekt op Ajax. Daar zal ShovingLoose blij mij zijn. Wel jammer dat er nu voorlopig geen publiek bij aanwezig kan zijn.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ja daar ben ik zeker blij mee. De hoop op een keer weer een seizoen attractief voetbal van FC Groningen heb ik al niet meer, tenzij er nog een geslaagde aankoop komt. Dus dan maar weer dit uitstekend georganiseerde counterteam. Het is niet anders.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

FC Groningen staat er eigenlijk niet zo slecht voor. Ondanks dat Robben niet kan spelen. Ajax lijkt nu wel de titel te grijpen, maar daar zijn ze ook niet zo lekker bezig met de dopingzaak van Onana en Haller niet speelgerechtigd voor de Europa League.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik ben inderdaad heel tevreden over de FC. Wouter Gudde en Fledderus maken ook een gedreven en vastberaden indruk. Er staat best wat kapitaal op het veld en de club gaat zich denk ik de komende jaren weer in positieve richting ontwikkelen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Wat is eigenlijk de status van Robben? Gaat ie dit seizoen nog in actie komen?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hij heeft kuitklachten afwisselend in beide kuiten. Ik denk dat hij het voor gezien houdt wanneer hij weer een terugslag krijgt.

Ik denk dat hij na een paar weken training en weinig minuten in de voorbereiding sowieso meer tijd had moeten nemen. Hij kan nu beter zich richten op april of mei als richtdatum. Hopelijk lukt het nog en speelt hij nog een handvol wedstrijden. Om nog een jaar te verlengen moet er denk ik goed nieuws komen dat er weer publiek in het stadion mag. Zijn doel is een thuiswedstrijd spelen in een (bijna) vol stadion zo lijkt het.

Financieel voor de FC zou het mooi zijn wanneer hij een jaar verlengd. Ook al houdt iedereen rekening met weinig wedstrijden voor Robben, ik denk dat duizenden mensen een seizoenkaart nemen om überhaupt kans te maken hem nog eens live te zien spelen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ja gezien zn verleden met blessures was het natuurlijk altijd wel een risico, maar hoop vooral voor hemzelf dat ie toch nog iets kan laten zien aan het einde van het seizoen, al is het maar als invaller. Hij zou eventueel nog heel belangrijk kunnen zijn daarmee met het oog op europees voetbal gezien de huidige stand, al weet ik zonder het op te zoeken eigenlijk niet precies hoe het nu zit qua kwalificatie omdat volgend jaar ook die nieuwe Europa League divisie start.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik hoop voor hem dat het nog wat wordt voor hem dit seizoen, maar het moet natuurlijk niet tot meer blessures leiden. Het kan zijn dat je er dan levenslang last van gaat houden. Dat lijkt me het risico niet waard voor hem lijkt mij.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Kans is groter dat hij stopt dan doorgaat denk ik.

Mooi voor Emmen, de eerste 3-punter.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Vandaag ook belangrijk voor degradatie ado-willemII. Winnaar heeft direct een gat van 7 punten om in ieder geval directe degradatie te voorkomen.

De deal rond Promes is ook eindelijk rond lees ik

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het wordt zeker een interessante wedstrijd. Zeker in de wetenschap dat er sinds afgelopen seizoen 2 teams rechtstreeks degraderen i.p.v. 1. Dat ging door de coronacrisis niet door: promotie-degradatieregeling betaald voetbal 2020-2021.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Het is toch weer een interessante competitie. Wel vind ik het niveau nog niet echt verbeterd de laatste jaren. Zou mooi zijn dat de 5e club van Nederland ook punten gaat pakken in Europa. Helaas hebben verschillende clubs het veel laten afweten. Hoewel Vitesse volgens mij ook wel een pittige loting heeft gehad.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was Willem II niet Vitesse :f_p:, die hebben 1 voorronde overleefd en zijn er toen door Rangers uit geknikkerd.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Nee ik bedoel jaren ervoor

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is wel redelijk spannend inderdaad. Vooral om plek 3 en de degradatiestrijd.
Misschien als Ajax nog wat punten laat liggen de komende 10 wedstrijden en de concurrentie blijft winnen dat de titelstrijd nog intressant wordt, maar 9 verliespunten verschil met PSV is best veel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het ziet er de laatste weken meer naar uit de PSV punten gaat laten liggen, is wel erg vaak met hangen en wurgen.....

Beantwoorden
Citeren