Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Ik denk ook niet dat België gaat winnen. Maar pcbeem leek het overkomen alsof NL een betere ploeg heeft en alleen kan verliezen van de belgen door onderschatting.Na weet ik veel hoeveel jaren eindelijk een team dat de poulefase kan overleven gelijk al weer praatjes....
Ja want de belgen staan bekend om hun arrogant gedrag.
![]()
Alsof het een praatje is dat de belgen hopen talent hebben lol.
En ja ik zag jullie nederlanders ook graag hard op de bek gaan 3j terug. Maar jullie dachten dan ook allemaal dat jullie EZ de finales gingen halen, terwijl we allemaal weten hoe dat liep. ♠_biggrin:
Waarom zag je Nederland zo graag op hun bek gaan? In Nederland heeft denk ik bijna iedereen sympathie voor de Belgen. En "we" dachten helemaal niet dat we makkelijk de finale gingen halen op het afgelopen EK. Je kletst gewoon uit je nek, waarbij je Nederlanders zo negatief mogelijk wilt neerzetten terwijl je eigenlijk jezelf te kijk zet. Ik zeg nergens dat het "een praatje is" dat de Belgen talent hebben. Maar dat Nederland op dit moment nog niet tot de knieën van de Belgen komen is natuurlijk onzin. Het verschil tussen België en Nederland is kleiner in het voordeel van België dan het verschil tussen Nederland en Belgie in het voordeel van Nederland de afgelopen weet ik veel hoeveel jaren.