Ik heb de voorspelling weer ingevuld.
Juist op tijd?
1 Rosberg
2 Hamilton
3 Vettel
4 Hulkenberg
5 Bottas
6 Raikonnen
7 Ricciardo
8 Kvyatt
PS Ai, uur te laat lees ik net
Ik zal voor deze keer een oogje dichtknijpen en tijd verkeerd lezen ♠_p:.
Je hebt er weinig voordeel van door het later in te vullen dus vooruit dan maar.
Jammer dat Verstappen slecht begon met de race en dat hij toch nog 10de is geworden.
Ja zonde had veel meer in gezeten maar ja pech bij start, auto beschadigd en ja dan wil het niet zo lekker meer......
Komt op den duur wel goed, Ferrari en Mercedes schijnen al te informeren en ik zie hem persoonlijk in 2017 wel naar Ferrari gaan!!
Dat zou voor hem een grote opsteker zijn mocht het gebeuren.
Dan zal het voor de eerste keer zijn dat een Nederlander mee kan dingen op de wereldtitel.
Al is dat nog te vroeg om te zeggen dat het zover zal komen.
Ja in een jaar kan veel gebeuren maar als er geen gekke dingen gebeuren waarom niet
We zullen het wel zien. Al rijdt hij volgend jaar al in een Ferrari motor als ik het artikel 'Probleem Verstappen opgelost' moet geloven.
Met oude Ferrari motor is wat anders dan met een echte Ferrari rijden he :).
Maar dit is weer zo een heerlijk Telegraaf artikel, niemand heeft nog iets bevestigd dus maar zien of het waar is......
En weer nieuwe tussenstand, vreemde uitslag in race dus ook relatief weinig punten voor iedereen.

Voorlopig is het een waterballet, ben benieuwd wat morgen gaat brengen.
eerst om 15:00 uur Ned. tijd de uitgestelde kwalificatie en dan vanaf 20.00 uur de race
Systeem staat al geblockt maar als je nog geen voorspelling door hebt gegeven (of hem wilt wijzigen) kun je hem in thread posten tot 2 uur voor de start oftewel 18.00 uur
aangepaste voorspelling :
1 Hamilton, Lewis
2 Rosberg, Nico
3 Kvyat, Daniil
4 Verstappen, Max
5 Ricciardo, Daniel
6 Hulkenberg, Niko
7 Vettel, Sebastian
8 Perez, Sergio