Dan wens ik je veel succes om mij nog in te halen. Het zou wel knap zijn als je het weet te lukken met de achterstand dat je al hebt, maar je weet het natuurlijk nooit.
Oorspronkelijk gepost door Twouts
Ik heb me aangemeld! Thx!
Heb je toegelaten, veel succes en plezier!!!
Nieuwe tussenstand met deze week SDK als hoogste score, scheelt veel he die McLarens minder vertrouwen

Dan moeten we deze lijn maar zien vast te houden.
Dan kan het nog een leuk seizoen worden.
Ik weet niet of dit ook een beetje een offtopic praat topic is voor F1 fanaten, maar er kwam gisteren breaking news naarbuiten.
In 2017 gaan we weer tanken tijdens de pitstops!
Wat mij betreft een goeie manier om het weer wat spectaculairder te maken en weer wat meer strategieen door elkaar heen te mixen!
Niks off topics aan je mag hier alles over F1 posten daar is thread ook deel voor :f_cool:.
Verder prima dat al die waardeloze regels terug worden gedraaid om kosten te besparen wat uiteindelijk niks oplevert. Kijk maar naar dat gedonder over die motoren ook dat kost imo alleen maar geld..........
Kwalificatie achter de rug! Mijn voorspelling ingevuld!
Max heeft het goed gedaan, petje af voor de eerste keer!
Mwah had op wat meer geopend, denk dat hij qua tempo in top 6 zit maar goed uitzicht op prima punten en weer bak ervaring erbij!!
te laat om mijn voorspelling op de site in te vullen dus hier maar ff :
1. Lewis Hamilton,GB,Mer
2. Nico Rosberg,Dui,Mer
3. Sebastian Vettel,Dui,Fer
4. Daniel Ricciardo,Aus,Red
5. Daniil Kvyat,Rus,Red
6. Kimi Räikkönen,Fin,Fer
7. Pastor Maldonado,Ven,Lot
8. MAX VERSTAPPEN,Tor
Misschien dat we volgend seizoen maar eens moeten overwegen om onze eigen pool op te zetten en zelf bij te houden. Aangezien door hun nog steeds niet up-to-date is gebracht.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Als het goed is gaat Scorito wat opzetten en dan komt het wel goed![]()
We zullen het zien.
Wel jammer dat Verstappen weer is uitgevallen. Hopelijk weet hij in Canada weer punten te behalen. Al zal het lastig worden vanwege zijn straf dat hij 5 plekken lager zal starten op basis van zijn kwalificatie daar i.v.m. het veroorzaken van de crash.
Ja ja weer geweldige straf van FIA......
Verder is Canada bij voorbaat kansloos door gebrek aan topsnelheid dus als ie dan ergens straf moet krijgen dan maar daar, laat ze er dan ook meteen nieuwe motor in klappen. Hebben we dat ook maar weer meteen gehad
Inderdaad en hopelijk dat hij na Canada weer gaat vlammen als het door deze straf niet gaat lukken.
Achja, toch knap hoe hij achter Vettel hing en 2 rijders inhaalde. Was 1 van de slimste dingen die ik sinds jaren in de F1 heb gezien.
Daar nam hij denk ik net iets te veel risico om hem in te halen.
Al is het wel een dure misser in dit geval.
Naja Grosjean remde wel erg vroeg en met zulke snelheden is fracties niet opletten meteen einde verhaal. Als we Max mogen geloven was het iig geen inhaalactie die hij inzette.
Zo te zien had ik weer een dipje en zal ik wel voor plek 4 gaan, maar het seizoen is nog lang.