Ga naar het forum
Poule Giro D'italia

Meldingen
Alles wissen

Poule Giro D'italia

33 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
6,752 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Hij viel gisteren vooral tegen de grond...
Had gisteren echt topdag kunnen zijn , had zowel matthews als wellens in men team , had alleen matthews niet opgesteld omdat ik vermoedde dat die die berg niet op ging komen gvd :(

Had zelf Matthews ook niet opgesteld. Dan had ik net als jij meer punten kunnen verdienen :facepalm:
De Giro duurt nog ruim 2 weken en er kan nog veel veranderen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ik blijf 5e hangen en veel veranderd er ook niet dus heb er hard hoofd in :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Wordt tijd dat ze tegen echte bergen op moeten fietsen ipv die veredelde heuvels van de afgelopen dgn misschien dat ik dan nog een kansje maak.
Met al twee uitgevallen kopmannen alles maar op Quintana en hopen dat Evans en Matthews het weekend lekrijden in de finale bergop.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf liever dat Matthews en Evans het wel goed doen. Heb ze beide in mijn selectie.
Anders kom ik zeker niet meer van mijn 6de plek af als zij er ook een potje van gaan maken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het kiezen van mijn team wordt iig steeds makkelijker nu ook Matthews er uit ligt en zowaar zelfs top 3 vandaag :coolface:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa Topicstarter
yoshiwa
Elite Grinder

Deze poule brengt weinig stress mee voor mij , kan het eigl enkel beter gaan doen :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij gaat het ook nog niet geweldig, maar we zijn pas halverwege. Dus er kan nog van alles gebeuren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag en morgen 2 zware bergetappes. Dus kunnen de klassementsrenners weer flink aan de bak.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ik hoef me iig geen zorgen meer te maken over teamselectie heb nog maar 9 man over namelijk; kortom dat wordt niks.........

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Qua teamselectie heb je het in ieder geval makkelijk.
Heb zelf nog 11 leden over. Dus heb ik zelf ook weinig mogelijkheden en zal waarschijnlijk 5de eindigen, want heb 357 voorsprong op jouw en ik verwacht niet dat ik de 184 punten achterstand ga inhalen voor plaats 4. Al is dat nog het enige realistische doel om te halen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou laatste geworden maar goed vind ik ook niet gek met een verminkt team van 9 man over waarvan 3/4 totaal niet presteerde......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zelf 5de geworden en daar stond ik al vanaf het begin van de Giro. Dus vrij consequent gepresteerd.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

laatste dag nog eindsprint ingezet maar was tekort om de eerste 2 plaatsen te bedreigen. Dus weer solide net niet :facepalm:

Beantwoorden
Citeren