Ga naar het forum
Profcoach.nl Erediv...

Meldingen
Alles wissen

Profcoach.nl Eredivisie Manager

45 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
7,969 Weergaven
013paul
PokerStrategist

Ik heb me zojuist aangemeld. Teamnaam = Ajax Brabant

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb je toegevoegd aan lijstje met deelnemers.

En nu ik toch een post maak nog even 2 praktische dingetjes:
- iemand enig idee wie Arnhemia is?
- inschrijven / wijzigen van team kan nog tot 10 september 18.00 uur dus mocht je nog mee willen doen of nog wat andere spelers kiezen dan moet je redelijk snel zijn!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou het loopt nog voor geen bal bij mij. Heb twee verdedigers die niet meer spelen terwijl ze dit 1e vier wedstrijden nog wel deden (of iig 1 wedstrijd gespeeld hebben. Geschorste spits waarvan team met 4-0 wint, keer dit met 5-2 verliest kortom dat wil nog niet echt.

Even kleine reminder voor 2 spelers: Arnhemia en CrushingCompetition halen geen punten omdat hun opstelling niet in orde is (gok dat ze een speler in hun team hadden die is getransfereert en aangezien je niet 2 spelers uit 1 team mag hebben tellen je punten niet mee!! Volgens mij moet je even wisselen en dan tellen je punten wel mee.....

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Mijn team doet het aardig alleen vind ik het erg jammer dat Martens geblesseerd is. Denk dat hij me veel punten gaat opleveren als hij weer speelt.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

ik snap niet helemaal waarom ik in de afgelopen week evenveel punten heb gehaald als in mijn totaal aantal punten.

Beantwoorden
Citeren
taifoen
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik snap niet helemaal waarom ik in de afgelopen week evenveel punten heb gehaald als in mijn totaal aantal punten.

Of het is dat je faalde vorige week, of je bent er niet van op de hoogte dat de eerste paar rondes proef waren

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

hmz, beiden
maar ik heb vorige week (5) wel ook 28 punten gehaald, ondanks het feit dat ik geen aandacht had besteed aan mn elftal. Deze week 35,7 punten, maar dat is dan ook meteen mijn totaal aantal punten.

het kan komen omdat ik vorige week een speler miste in mijn opstelling.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
hmz, beiden
maar ik heb vorige week (5) wel ook 28 punten gehaald, ondanks het feit dat ik geen aandacht had besteed aan mn elftal. Deze week 35,7 punten, maar dat is dan ook meteen mijn totaal aantal punten.

waarschijnlijk had je vorige week lege plekken in je elftal

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

ah; dit dus inderdaad. Jammer, anders stond ik bovenaan...
dan maar een inhaalrace!

Let op: : Alleen teams die compleet zijn kunnen punten behalen!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou tot op heden wil het nog niet echt, het gaat niet slecht maar het kan altijd beter......

Heb nu een achterhoede op bank zitten die niet speelt dus als er iemand uit basis wegvalt heb ik een probleem te pakken. Maar misschien is dat ook wel beter want de spelers die er nu staan pakken ook weinig punten omdat je minpunten krijgt voor tegendoelpunten en die krijg je in NL nogal snel _evil:.

Beantwoorden
Citeren
013paul
PokerStrategist

Dit weekend was echt slecht, door de 6 tegengoals van Ajax (uiteraard de scorende Bovenberg op de bank gezet) en weinig succes van de andere spelers kwam ik op minder dan 12 punten :P

En erger nog, ik was nog steeds een middenmotor in de PS Subleague. Kom op boys, punten scoren!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach het kan altijd nog verrotter; had er maar 9,9 -> twee verdedigers die niet meededen, een spits die op tribune zat en nog een spits die maar 1 helft speelde.

Wilde wat wisselen maar ik was vrijdag vrij en was daarom net een halfuurtje te laat met aanpassen. Mijn 2 reserve verdedigers spelen ook niet dus daar heb ik ook geen bal aan ;).

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het is winterstop dus je mag weer spelers "aankopen" en in je team zetten. Ik ga van de week zeker eens kijken of ik niet wat spelers kan kicken.

Op zich gaat het niet al te lekker namelijk, hang beetje in middenmoot rond en dit komt vooral doordat ik in verdediging wat spelers heb die vaak niet spelen. Als ik dan door een schorsing iemand moest wisselen had ik bankzitters die niet of nauwelijks speelde.

Maar goed nog een half jaar te gaan eens kijken of ik hoger ga komen dan de 26808e plek (of 4e in subpool) waar ik nu sta.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

mijn halve team is geblesseerd. Heb al weken niet meer dan 20 punten gehaald :'(.

Hopelijk kan ik wat mooie wissels maken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mochten er nog mensen zijn die hun team aan willen passen: dit kan nog t/m 19 januari 2012 (18:00u).

Ik hou het transfernieuws iig in de gaten want er wordt aan spelers uit mijn team getrokken vanuit het buitenland.......

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

kleine reminder bump :).

Heb er maar het beste van proberen te maken. Baal dat je maar 1 speler per linie mag wisselen maar goed heeft zo ook wel weer leuk effect omdat je echt keuzes moet maken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou hij gaat weer fijn, nu heb ik probleem in spits.

Verdedigend wat meer keuze door een wissel en ook mijn middenveld wat versterkt. Maar nu heb ik 1 spits die in Afrika zit (Bony) en een die niet veel lijkt te gaan spelen (Janko). Had al 1 wissel gedaan voor Assaidi dus meer ruimte had ik niet.

Gelukkig nog wel 2 spitsen die wel spelen op bank zitten maar die had ik niet voor niets niet in elftal staan en bij blessures kom ik daar nu dus in de problemen.

Dacht Bony sowieso gewisseld te hebben maar blijkbaar nog niet voor deze speelronde dus dat gaat me punten kosten zeker omdat vervanger 5 puntjes had gehaald :facepalm:. Vreemd want in mijn basisopstelling staat ie er niet in maar voor deze week wel en dat terwijl ik toch echt voor deadline had gewisseld.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou hij gaat weer fijn, nu heb ik probleem in spits.

Verdedigend wat meer keuze door een wissel en ook mijn middenveld wat versterkt. Maar nu heb ik 1 spits die in Afrika zit (Bony) en een die niet veel lijkt te gaan spelen (Janko). Had al 1 wissel gedaan voor Assaidi dus meer ruimte had ik niet.

Gelukkig nog wel 2 spitsen die wel spelen op bank zitten maar die had ik niet voor niets niet in elftal staan en bij blessures kom ik daar nu dus in de problemen.

Dacht Bony sowieso gewisseld te hebben maar blijkbaar nog niet voor deze speelronde dus dat gaat me punten kosten zeker omdat vervanger 5 puntjes had gehaald :facepalm:. Vreemd want in mijn basisopstelling staat ie er niet in maar voor deze week wel en dat terwijl ik toch echt voor deadline had gewisseld.

heb bony en assaidi. fucking afrika cup.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja precies zelfde probleem hiero, heb er een van kunnen wisselen maar ja nu lijkt Janko niet in plannen van McLaren voor te komen en heb ik geen wissel meer. Kunnen ze hem niet gewoon verkopen dan mag ik namelijk een nieuwe speler van Twente kiezen voor in de aanval :).

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laat Twente Janko maar lekker verkopen aan Porto. Zou voor mij een spitsenprobleem op kunnen lossen -> heb namelijk al een opvolger bij Twente op het oog en 3x raden wie dat is ;).

Beantwoorden
Citeren