Ga naar het forum
PS3 online gamezorz...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PS3 online gamezorzzz

45 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
3,039 Weergaven
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DrPingu
enige games aan te raden die nu goedkoop te krijgen zijn?

Beste wat je kan doen is gewoon de goedkope games checken op play.com/game.co.uk/thehut.com en dan effe review zoeken.

Er zijn in ieder geval best wel wat iets oudere maar goeie games die je vanuit England voor ~€20 kan shippen atm. Mede door de zwakke pond. €30 voor Grid is alvast serieus overpriced. Op play.com staat ie €13 & is toch free shipping ;)

Ik heb overigens daarnet heel even Fifa 10 gespeeld en vrij snel terug afgezet uit pure frustratie, de controls zijn gewoon volledig veranderd sinds de laatste versie die ik gespeeld heb (2004 xD) en lukte niet zo goed om me direct aan te passen.

Race Driver: Grid is echt een tof spel! :D En ben zelf ook gek van Guitar Hero en sequals, gewoon om zo nu en dan eens lekker een nummer te spelen, waar ik geen echt instrument kan bespelen :P

Lang leve omgebouwde Xboxen en gratis* games :P

*Afgezien van de kosten van een Dual Layer Verbatim DVD á 2,20 per stuk ongeveer

DrPingu
Oldschool Grinder

Heb nu GTA IV, Fallout 3, Uncharted, Metal gear solid 4(moet ik nog spelen), Saint rows 2( Suckt enorm als je GTA iv gewoon bent, ben dus snel gestopt)

Ik zoek dus nog een goeie race game, sport en gewoon goeie spellen die ik zeker zou moeten gespeeld hebben volgens jullie standaards . :f_cool:

voor mij modern warfare 2 en fifa 10. Fifa 10 is 10x beter dan voorgaande versies. Het fysieke element is echt een enorme toevoeging, evenals het verwijderen van de "soft tackle".

Ook civilization revolution vind ik goed, maar moet je echt liggen, anders lukt het je niet om daar in te komen. Killzone 2 vond ik echt zwaar ruk, ik denk het mooiste slechte spel ooit.

Grid is echt een hele goede geweldige racer

Ik lees dit net, vraag me af, ik wil met me winst een ps3 kopen maar heb al een Xbox360 staan die nog even een nieuwe 'update' moet krijgen, Daarbij ook een wii met 1 origineel spel, zelda :) :) ,... doe er alleen geen fuck mee,...

Zouden jullie toch een ps3 aanbevelen? Xbox kan de meeste spellen ook spelen voor 2.20 :P , en die wii speel ik n spel op voor 30 cent....

das nog niet zo bij de ps3 toch?

De wii is eigenlijk alleen leuk bij schietspellen waar je een gun bij kunt gebruiken, old skool duck hunt style, xbox speelde ik street fighter op, maar daar ben ik al wat op uitegekekn,... Welk spel is nu echt unaniem de beste voor ps3 op t moment/ met welk spel kan ik hem t beste halen vinden jullie?

Ik zou ook zeker Modern Warfare II aanraden en Race Driver: Grid of Dirt 2 als race games. Beide zijn echt super naar mijn idee! :)

Welk spel is nu echt unaniem de beste voor ps3 op t moment

In mijn geval werkt t eigelijk anders. Ik heb ps3 gekocht omdat ik computerspellen leuk vind, maar windows niet. Dan kun je dus uit 3 kiezen. De wii vind ik ruk. Dan heb je Xbox, die vern**kt je cd's, is lelijk, is van microsoft (oftewel, satan), heeft 0,0 klantenservice en kost geld als je het netwerk op wil. Ps3 is de beste hardware, beste controller, beste look, en toen ik ze belde met n vraag, op een gratis nummer, toen namen ze gelijk op en hielpen ze me uitgebreid. Verder kun je het gratis netwerk op, dus heb je updates op spellen, wat in mijn ervaring wel belangrijk is, en de mogelijkheid online te spelen, wat vooral voor sportspellen en andere arcadespellen haast onmisbaar is. Zolang de belangrijkste fabrikanten (rockstar, activision, EA, etc.) de ps trouw blijven zijn er toch wel genoeg goede spellen.

Beste spellen zijn niet de sony-spellen imo. Eerder de grote releases van EA, activision, ubisoft, konami, etc. Als je al een Xbox hebt zul je die spellen al wel kennen/hebben. Vriend van me had een xbox, kocht een ps3, en kreeg spijt van het kopen van de xbox. Voor mij is xbox gears of war. Resistance is toch minder namelijk. Maar ps3 koop je denk ik toch vooral voor de hardware/service. De spellen zijn van beide consoles toch hetzelfde.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DrPingu
Heb nu GTA IV, Fallout 3, Uncharted, Metal gear solid 4(moet ik nog spelen), Saint rows 2( Suckt enorm als je GTA iv gewoon bent, ben dus snel gestopt)

Ik zoek dus nog een goeie race game, sport en gewoon goeie spellen die ik zeker zou moeten gespeeld hebben volgens jullie standaards . :f_cool:

Kwa race spel vind ik GRID een absolute must have, zeker gezien je die voor €13 euro (of minder 2de hands) op de kop kan tikken. Ik heb em niet op Playstation maar ik heb em op PC & daar vond ik hem echt zaaalig. Daarnaast zijn Burnout Paradise & Motorstorm: Pacific Rift ook wel in orde en ook die kan je vrij goedkoop op de kop tikken. Ook Wipeout HD Fury is een budget titel maar dat is dan weer een compleet ander genre van racer.
Gran Turismo 5 Prologue zou ik allesinds mijden als de pest. Is zeer slecht onthaald en zoieso komt de volledig versie van GT5 uit in het 2de kwartaal van 2010 (hopelijk) die wel een stuk beter beloofd te worden. En ook Need for Speed SHIFT is te mijden imo. Ook die heb ik op PC gespeeld maar heeft nog geen uur opgestaan. Komt zelfs niet in de buurt van GRID.
Oh en bijna vergeten... uit de PSN store: Crash Team Racing, best game ever, seriously :D . Ideaal om met split screen tegen vrienden te spelen. Is 10+ jaar oud PSX spel, maar denk dat het weer in men PS2 heeft gezeten dan den helft van men PS2 games tesamen. :f_biggrin:

Voor de rest als je ze nooit op PS2 gespeeld hebt en je houdt wel van Hack & Slash: God of War Collection en in dat zelfde genre ook Heavenly Sword.

Modern Warfare II is smaak I guess. Ben zoieso geen fan van FPS op console gezien ik daar een muis voor wil hebben en ik vond het op PC nen draak van een spel. Single player was wel goed maar de Multiplayer was absolutely terrible, zeker in vergelijking met de MP van zen voorganger. De consolegamers lijken over het algemeen wel iets meer positief gestemd over het spel. Maar dat is waarschijnlijk omdat die nie meer gewoon zijn :P

Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Burnout Paradise

:f_mad:

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Oh en bijna vergeten... uit de PSN store: Crash Team Racing, best game ever, seriously :D . Ideaal om met split screen tegen vrienden te spelen. Is 10+ jaar oud PSX spel, maar denk dat het weer in men PS2 heeft gezeten dan den helft van men PS2 games tesamen. :f_biggrin:

So true! _love:
Ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan een spel. Het beste spel om met meerdere spelers te spelen dat ik ooit gezien heb.

Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Burnout Paradise

Yeah, Burnout Paradise vond ik ook echt vet! :f_love:

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Mijn username is gelijk aan mijn naam hier links. Online speel ik Fifa10, daarvoor weleens Killzone2 gespeeld.
Aanraders zijn Mirror's edge en de Ratchet and Clank serie. Maar daar moet je maar net van houden.
Ik heb net de nieuwe Ratchet and Clank besteld voor een kleine 20 euro.
MW2 heb ik coop gespeeld bij een vriend, maar dat was niet heel erg boeiend. Ik heb sowieso niets met de CoD serie.

Zag gister op t nieuws dat een ipod cracker de ps3 heeft omgetoverd tot een console waarmee je thuis je eigen spellen kunt maken net als de wii en xbox, ik weet dat het niet mag om hier op dit forum over hacks/cracks e.d. te praten, dus als een van jullie mods/admins dit niet ok vind delete het dan gelijk !

Mijn wii heb ik omgebowt met Zelda, rare hack, loopt naar een mannetje toe en je wii crasht daarna kun je die software installeren.
Mijn Xbox is 'ge-via patched??' en kan daar ook ongeveer alle spellen op spelen zonder 60 euro te dokken

Weet iemand of dit nu ook geld voor de ps3, zou mij sneller aansporen zon ding te halen, al heb ik (nog) geen blue ray brander,....

60 euro per spel is in mijn ogen te veel, misschien ook omdat ik anders gewend ben, maar een ps3 halen voor 250 euro terwijl je 60 voor de spellen betaald ben je al snel een honderd of 5 kwijt wil je een aantal leuke spellen hebben liggen voor de variatie, ps3 met 1 spel word ook saai lijkt me, en op de xbox zijn er ook een hoop dezelfde spellen als op de ps3....

Ik game momenteel helemaal niet, heb een goede pc maar somehow loopt hij soms vast door (denk ik) mijn sli video kaarten, de wii is geen ruk aan behalve als je een paar pistolen hebt om schiet spellen te spelen a la duck hunt style, (pistolen heb ik niet meer :S) heb dik 100 spellen voor die wii maar dat ding word ook alleen maar stoffiger, en de xbox, tsjah, laatste keer dat ik daarop speelde was n maand of 8 geleden bij een maat van me , had vanalles op en ben in een wazige bui naar huis gegaan, mijn controller vergeten en heb dat ding sinds dien niet meer teruggezien, spelen zonder controller is ook maar lastig :D

Anywho, wat ik wou vragen met dit verhaal, kan de ps3 tegenwoordig ook goedkoper qua spellen ? gister iets van gehorod maar weet niet of dit waar is...

Heb al ooit een ps3 gehad icm met een telefoon abb, ding na een maand verkocht omdat ik t geld ergens anders voor nodig had, sindsdien heb ik geleerd nooit een spelcomputer meer te verkopen omdat je er toch spijt van krijgt, daarom staan mijn wii en xbox hier nog stoffiger en stoffiger te worden, er komt ooit een dag dat ik ze weer leuk vind, lijkt me...

Heb een 37inch hd tv die ik als computerscherm gebruik, maar zit er al een paar dagen mee in me hoofd dat ik daar een ps3 op aan wil sluiten, superrrr vette graphics, het eenigste wat me tegenhoudt is de €60 die je voor 1 spel neerlegt, 5 spellen kopen en je had alweer een nieuwe ps3 kunnen hebben voor da geld, i dont like that, ben anders gewend zelfs toen ik 12 was had ik een snes met 750+ games :D

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Burnout Paradise

Yeah, Burnout Paradise vond ik ook echt vet! :f_love:

die moet ik binnenkort ook maar eens halen.

ik speel(bezit) nu oa

- fifa09
- nfs Shift
- nfs Undercover
- Dirt
- Tiger Woods 2010
- Real 09 World Snooker Championship
- Hustle Kings

mijn psn: jinjin6720

LiquidCity
PokerStrategist

Eerste filmpje/preview die ik en een vriend van mij hebben gemaakt:

HannesNL
Elite Grinder

Heb fifa 10 gekocht, wie o wie online. (met optie tot sidebet :D )

pskroes is onlinenaam

Iemand hier die fifa 10 online wil/ add me nvg1992

DrHaze
PokerStrategist

Ik ben vrij nieuw hier op het forum, maar iedereen mag mij altijd toevoegen, ik speel eigenlijk wel vooral xbox, maar heb ook een PS3 met enkele games.

Mijn PSN naam is DrHazeKV2 (dit is ook mijn gamertag op de xbox)

P1v0BE
PokerStrategist

Ik heb ook nog zo'n ding staan thuis, is wss al 2 jaar geleden dat ik er nog eens een spel voor kocht ... Weet niet wat men nick daar is, zal wel iets met P1v0 zijn ...