Zag gister op t nieuws dat een ipod cracker de ps3 heeft omgetoverd tot een console waarmee je thuis je eigen spellen kunt maken net als de wii en xbox, ik weet dat het niet mag om hier op dit forum over hacks/cracks e.d. te praten, dus als een van jullie mods/admins dit niet ok vind delete het dan gelijk !
Mijn wii heb ik omgebowt met Zelda, rare hack, loopt naar een mannetje toe en je wii crasht daarna kun je die software installeren.
Mijn Xbox is 'ge-via patched??' en kan daar ook ongeveer alle spellen op spelen zonder 60 euro te dokken
Weet iemand of dit nu ook geld voor de ps3, zou mij sneller aansporen zon ding te halen, al heb ik (nog) geen blue ray brander,....
60 euro per spel is in mijn ogen te veel, misschien ook omdat ik anders gewend ben, maar een ps3 halen voor 250 euro terwijl je 60 voor de spellen betaald ben je al snel een honderd of 5 kwijt wil je een aantal leuke spellen hebben liggen voor de variatie, ps3 met 1 spel word ook saai lijkt me, en op de xbox zijn er ook een hoop dezelfde spellen als op de ps3....
Ik game momenteel helemaal niet, heb een goede pc maar somehow loopt hij soms vast door (denk ik) mijn sli video kaarten, de wii is geen ruk aan behalve als je een paar pistolen hebt om schiet spellen te spelen a la duck hunt style, (pistolen heb ik niet meer :S) heb dik 100 spellen voor die wii maar dat ding word ook alleen maar stoffiger, en de xbox, tsjah, laatste keer dat ik daarop speelde was n maand of 8 geleden bij een maat van me , had vanalles op en ben in een wazige bui naar huis gegaan, mijn controller vergeten en heb dat ding sinds dien niet meer teruggezien, spelen zonder controller is ook maar lastig
Anywho, wat ik wou vragen met dit verhaal, kan de ps3 tegenwoordig ook goedkoper qua spellen ? gister iets van gehorod maar weet niet of dit waar is...
Heb al ooit een ps3 gehad icm met een telefoon abb, ding na een maand verkocht omdat ik t geld ergens anders voor nodig had, sindsdien heb ik geleerd nooit een spelcomputer meer te verkopen omdat je er toch spijt van krijgt, daarom staan mijn wii en xbox hier nog stoffiger en stoffiger te worden, er komt ooit een dag dat ik ze weer leuk vind, lijkt me...
Heb een 37inch hd tv die ik als computerscherm gebruik, maar zit er al een paar dagen mee in me hoofd dat ik daar een ps3 op aan wil sluiten, superrrr vette graphics, het eenigste wat me tegenhoudt is de €60 die je voor 1 spel neerlegt, 5 spellen kopen en je had alweer een nieuwe ps3 kunnen hebben voor da geld, i dont like that, ben anders gewend zelfs toen ik 12 was had ik een snes met 750+ games