Ben ik te laat om mijn voorspellingen voor de kwartfinales door te geven?
Want kan precies niets meer veranderen
Had nog hoop op top 5, maar deze is na halve finales finaal de grond in geboord :f_cry:........
Ik kan top 5 nu ook wel vergeten na 2 verkeerd voorspelde halve finales. Nu proberen de KickTipp promotie te winnen.
Toch een mooie 2e plaats behaald. Gefeliciteerd pokerbaas. Heb wel de sidebet gewonnen toch :)?
Oorspronkelijk gepost door Floppiekijken
Toch een mooie 2e plaats behaald. Gefeliciteerd pokerbaas. Heb wel de sidebet gewonnen toch :)?
Volgens mij wel, ik obv bubble
Ga er morgen naar kijken
Gratz Pokerbaas88 met je overwinningen in onze pool, de statusupgrade zou reeds doorgevoerd moeten zijn t/m eind augustus. Verder heb ik ook al wat mensen aan het werk gezet om hoodie te regelen, daar zal binnenkort contact met je over worden genomen.
Verder uiteraard Floppiekijken ook veel plezier met de statusupgrade, voor jou geldt ook dat deze gelding is t/m eind augustus ♠_cool:.
Hey Gefeliciteerd aan de winnaars!
@ Pokerbaas: Als het goed is heb je inmiddels een ticket ontvangen van de klantenservice voor de verzend informatie voor de hoody
Rene
Gratz, Floppiekijken met de overwinning in de sidebet. Pokerbaas, volgende keer iets meer vertrouwen in jezelf en ook meedoen!
Het prijzengeld is onderweg.