Ga naar het forum
Tour de France 2014...

Meldingen
Alles wissen

Tour de France 2014 poule

19 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
4,335 Weergaven
kokkie1975
PokerStrategist
[IMGM] [/IMGM]

Kan een interessante tour worden met Froome, Contador, Nibali als grote favorieten en nog een pak renners die top tien kunnen rijden.

Als je wil mee doen , gewoon de instructies hieronder volgen en je kan gaan voorspellen , maakt het volgen toch altijd wat spannender :)

Het spel werkt eenvoudig:
- Stel een team samen van 16-20 renners
- Kies 3 kopmannen
- Stel iedere etappe 9 renners op
- Kies per etappe één van je 3 kopmannen 

Aanmelden kan tot uiterlijk zaterdag 5 juli om 13:00 uur.

Klik op de link hieronder om ook mee te doen!

Tourpoule

Beantwoorden
Citeren
18 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik doe mee en heb alles inmiddels al ingevuld, maar ik ga waarschijnlijk nog wat sleutelen aan mijn team.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

Voorlopig pas drie inschrijvingen, daar kunnen er nog wel een paar bij.

Iedereen die zich aanmeld doet automatisch ook mee aan de scoritopoule waar echtgeld prijzen zijn te winnen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nog 2 uur te gaan om je te kunnen inschrijven en een team op te stellen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Etappe 6 moet nog beginnen en ik ben al 3 renners kwijt. Dus dat begint al goed.
Zeker het uitvallen van Froome en Cavendish had ik niet verwacht.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Boom! Wat een held is het. Wel jammer dat ik weer een poule gemist heb :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

Had Cav gelukkig niet in mn opstelling, maar heb nu met Froome en Modolo ook al twee afhakers X(
Eerste week was een aardig opwarmertje, met een net niet Sagan, flink wat valpartijen, eindelijk weer een nederlandse dagzege en verassende uitvallers. De strijd gaat ,na nog twee redelijk makkelijk te verteren etappes dit weekend, maandag pas echt beginnen

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Das zo'n beetje als 10 kleine negertjes :(

Nibali easy shipments ?

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier
denk t

http://www.dumpert.nl/mediabase/6609134/b31d3ff1/rtl_nieuws_maakt_awkward_foutje.html

Dat is wel slordig van RTL.
Verder best knap dat Contador met een gebroken scheenbeen nog een stuk kon fietsen.
Al lijkt me dat vrij onverantwoord om dat nog te doen.
Met Contador erbij heb ik zelf al 5 uitvallers in mijn tourspel.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Eigenlijk zegt in de tour enkel de top 5 ofzo iets.
Kbedoel gasten als VDB, Mollema, Roland zijn mee in de ontsnapping en toch zijn ze slechter dan Visconti en Majka. Dus als mannen als zij, ook voor klassement zouden gaan. Dan zou Mollema, VDB, ... niet eens in de top 15 staan.

Dan kies ik toch voor renners die voor etappe zege gaan. Want binnen 5 jaar wordt er nog wel gesproken over rit overwinningen maar niet over de nummer 6-9 van de tour van 5 jaar geleden. Je begint toch ook een MTT niet met de gedachte, 'laten we eens 6 de worden' . En als je er dan uit ligt als 6de, zal je eerst even vloeken en denken dat je liever 1st/2de bent geworden .

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Beetje lastig om de tour met een MTT te vergelijken, omdat nu al vrijwel zeker is dat Nibali de tour gaat winnen en bij een MTT is het pas na de laatste hand duidelijk is wie er gaat winnen. Al verwacht ik dat Mollema hooguit vandaag nog een kans heeft om een etappe winnen en dat zal denk ik niet gebeuren.
Het enige wat voor mij zou tellen in de Tour de France is een podiumplaats, het winnen van een van de truien en een etappewinst. Al heb ik mijn twijfels dat je van de afgelopen 5 jaar nog exact de top 3 van elke ronde zult weten zonder het op te zoeken.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

true
Weet zelfs niet wie vorig jaar op het poduim stond naast Froome. :P

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Kbedoel gasten als VDB, Mollema, Roland zijn mee in de ontsnapping en toch zijn ze slechter dan Visconti en Majka. Dus als mannen als zij, ook voor klassement zouden gaan. Dan zou Mollema, VDB, ... niet eens in de top 15 staan.

Zo werkt het niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben benieuwd of Laurens van Dam en Bauke Mollema zich weten te handhaven na de tijdrit van morgen in de top 10.
Dat zou voor beide renners een knappe prestatie zijn.

Beantwoorden
Citeren
harrydakraam
Poker Player

leuk idee alleen zie ik het wat te laat maar ja het is niet anders de vuelta is ook al weer bijna aan de beurt dan weer :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Na een moeizame tijdrit van eergisteravond van beide Belkin-renners toch 2 top 10 klasseringen voor beide en een meer dan terechte winnaar met Vincenzo Nibali.
kokkie1975 gefeliciteerd met winnen van je eigen poule. Ook al levert dat alleen een eervolle vermelding op.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

jep, gratz kokkie _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

Cheers ! :f_biggrin:

Beantwoorden