Goedendag, ik dacht: start een Voetbal topic
Ik zal maar beginnen...
JONGE JONGE Waarom moest PSV op zo'n knullige manier van Heerenveen verliezen gister?
Goedendag, ik dacht: start een Voetbal topic
Ik zal maar beginnen...
JONGE JONGE Waarom moest PSV op zo'n knullige manier van Heerenveen verliezen gister?
kvonnet niet zo knullig. En het maakt ook geen reet uit want ze worden toch wel kampioen. De andere teams zijn ubertriest. Dit is gewoon wat bij ajax bekend is als "het wouters-effect". Die gozer kreeg et voor elkaar om met vdvaart, de jong, sneijder, chivu, e.v.a. gewoon ff 5de te worden. Hij kan gewoon ECHT NIET een team managen. Dat begrijp je pas echt goed als je hem in de kleedkamer ziet stamelen in een documentaire.
Is puur om de competitie weer wat spannender te maken. Uiteindelijk winnen ze waarschijnlijk wel weer met 1 doelpunt verschil.
Tijd zal het leren ja..
Veel PSV aanhang tot nu toe
Gelukkig maar
Reker had aangekondigd binnen een week ongeveer een vervanger van koeman binnen te hebben...
Ik hoop echt dat het 1 van de volgende wordt (op volgorde):
1. Martin Jol
2. Fred Rutten
3. Huub Stevens
4. Erwin Koeman
Probleem met Jol is alleen wel dat hij geen PSV verleden heeft als coach...
Hij draagt wel een petje
1. Huub Stevens (geweldige prestaties geleverd, accent op HSV)
2. Advocaat (beste loopbaan gehad, is een zeer sterk seizoen aan het afsluiten)
3. Martin Jol (goede prestaties, maar psv, mmh kweenie)
4. Fred Rutten (onervaren, laat nog maar ff in de enschedese zandbak spelen, kun je altijd later nog halen)
5706813554. Erwin Koeman (hem moet je reserveren voor het geval dat een natuurramp de hele mensheid uitroeid, op erwin koeman na)
Dit lijkt er meer op vind ik.
Lokeren - Genk 1-1
Wa'n kutgedoe. De hele tijd veldoverwicht hebben, maar zo slecht kansen afdwingen he... elke match opnieuw.
Oorspronkelijk gepost door SonicXT
Lokeren - Genk 1-1Wa'n kutgedoe. De hele tijd veldoverwicht hebben, maar zo slecht kansen afdwingen he... elke match opnieuw.
AA Gent
Hmmm Genk moet toch wel kunnen winnen lijkt me..
Ben niet helemaal up to date in jullie Jupiler competitie, maar dat weet ik toch wel
Van de week weer CL...hopelijk gaan die turken er nu aan...
Kvind ze nooit zo leuk, altijd als ze uit spelen, dan hebben ze nog genoeg thuispubliek...
Ze moeten de belgische en nederlandse competitie een keer samenvoegen. En ik denk ook niet dat ze tegen die brazilianen winnen. Dat is omdat psv als een mietje speelt. Deden ze tegen inter ook. Defensieve opstellingen werken niet tegen zuid amerikaanse ploegen.
I'm affraid you won't have profit from him longer then 1 year
But anyway, you're welcome
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Ze moeten de belgische en nederlandse competitie een keer samenvoegen. En ik denk ook niet dat ze tegen die brazilianen winnen. Dat is omdat psv als een mietje speelt. Deden ze tegen inter ook. Defensieve opstellingen werken niet tegen zuid amerikaanse ploegen.
Ben ik het helemaal mee eens over de competities..
Niet alleen sportief gezien, maar ook financieel..
Als je een competie hebt met meer kijkers die geld eraan besteden, dan krijg je per club ook meer euro's, wat nooit slecht kan zijn!
PSV zal het morgen zeker moeilijk krijgen, maar als AZ gelijk kan spelen, dan kan PSV zeker winnen...
Moedig de vrouwen eens wat aan, ik zou dit wel een keer in de nederlands eredivisie willen zien