Voor de liefhebbers.
je kan je hier hier inschrijven.
Geef bij 10 of meer deelnemers weer een backdeal voor de Sunday storm aan de winnaar.
Voor de liefhebbers.
je kan je hier hier inschrijven.
Geef bij 10 of meer deelnemers weer een backdeal voor de Sunday storm aan de winnaar.
Oorspronkelijk gepost door 4Menace
de noob begint gelijk dan maar: hoe kan ik jullie teams bekijken?
Pas als de vuelta begonnen is. (rennerselectie voor een rit kan je ook pas ten vroegste bekijken als de rit begonnen is.)
Ik doe ook mee, Yvydendyvy
Oorspronkelijk gepost door cristaline
Oorspronkelijk gepost door 4Menace
de noob begint gelijk dan maar: hoe kan ik jullie teams bekijken?Pas als de vuelta begonnen is. (rennerselectie voor een rit kan je ook pas ten vroegste bekijken als de rit begonnen is.)
Ik doe ook mee, Yvydendyvy
zie je nog niet bij de deelnemers
Ik ben ook in.
Nibali, Valverde, Rodriguez, Henao, Uran. En veel bergachtige ritten en aankomsten.
Ziet er een mooie ronde uit.
Heb men ploeg nog wat gefinetuned. Gilbert eruit gehaald. (kdenk dat het gene vette gaat zijn met zene val van vorige week, ma ik kan ook volledig mis zijn) En er wat jokers in gesmeten.
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
ingij kent daar niets van
Dan moet ik ook maar meedoen
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
ingij kent daar niets van
Dan moet ik ook maar meedoen
![]()
doen!
Hun etappe-afstanden bij de tie-breaker kloppen precies wel niet... Of kijk ik mis? Nuja, boeit niet echt
Oorspronkelijk gepost door Napooo
Hun etappe-afstanden bij de tie-breaker kloppen precies wel niet... Of kijk ik mis? Nuja, boeit niet echt![]()
Gn id
Zal toch geen gelijk stand zijn.
PS Theo Bos rijdt niet mee.(Iets met slechte waarde, .... ) Heb hem juist nog uit men ploeg gehaald.
Bij mij was Theo Bos al automatisch eruit geknikkerd en heb er 1 voor in de plaats gezet
Oops had valverde als kopman aangeduid ipv nibali voor eerste rit. Had ook nog theo bos in mijn team
Ook vergeten dat het gisteren al begon..geen kopmannen aangeduid dus ook geen kans op winst meer..