Ga naar het forum
Waar PS3 kopen...

Meldingen
Alles wissen

Waar PS3 kopen...

21 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
5,654 Weergaven
ViperPP

Mijn day-1 PS3 heeft de geest gegeven :(. De PS4 interesseert me momenteel nog niet zoveel, dus vroeg me af of er ergens interessante PS3 deals zijn ?

NB: de oude PS3 ga ik wel nog proberen te herstellen, want is zuiver overheating (hij valt na een minuut of 10 uit) en op YouTube genoeg filmpjes met hoe je hem terug opknapt.

Beantwoorden
Citeren
20 reacties
Mivaro92

t/m morgen bij mediamarkt €188,00 inclusief het spel fifa14 OF battlefield4 OF the last of us

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
t/m morgen bij mediamarkt €188,00 inclusief het spel fifa14 OF battlefield4 OF the last of us

Ha, tnx! Is dat in MM be of nl ? Ik woon in België.
EDIT: maar da's dan wellicht de 12G versie ?

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Marktplaats, al die gasten die ps4 hebben gekocht, dumpen die ps3 nu. :D

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Ziezo, weer een ervaring rijker... Ik kon het natuurlijk niet laten en heb toch al eens heel mijn PS3 opengegooid :facepalm:, zelfs al had ik geen koelpasta liggen (de fix is om de koelpasta tussen CPU/GPU en koelblokken te vernieuwen.

Het is alvast een mirakel te noemen dat hij nog werkt (al is het nog altijd de vraag hoe lang) :P. Bij het uiteenhalen is immers het koelblok van de CPU/GPU afgekomen, dus optimaal koelt dat nu in elk geval niet. En bij het terug ineensteken brak een lipje af van een flatcable-lock, dus wat plakband nodig gehad :coolface:. En uiteindelijk bleek ik zelfs nog een stukje over te hebben :coolface:.

Anyway, morgen eens shoppen voor een PS3 Slim, en dan op 't gemak eens zien om de koeling van mijn PS3 Phat te fixen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Heb zelf nog wat rondgezocht. Zo te weet gekomen dat het huidige model blijkbaar al het derde model is: 'Ultra Slim', ben duidelijk niet meer mee :P. Anyway, beste deal lijkt Bart Smit waar de 500GB naakt op €240 komt.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Heb zelf nog wat rondgezocht. Zo te weet gekomen dat het huidige model blijkbaar al het derde model is: 'Ultra Slim', ben duidelijk niet meer mee :P. Anyway, beste deal lijkt Bart Smit waar de 500GB naakt op €240 komt.

Ps3 laten vermaken kost 150 euro bij sony...

Zelf heb ik nog de day 1 ps3 met 4 usb slots de fat versie.

Hij is vorige maand verkocht geweest voor 1200 euro , omdat hij zo zeldzaam is. Misschien maar even over denken voor hem te laten vermaken en te verkopen. Je kan de nieuwe slim kopen + geld overhouden voor iets anders.
Maar , dan ben je wel een zeldzaam exemplaar kwijt en kan nog altijd in prijs stijgen. Ik doe hem alvast nooit weg , hij doet beter zijn dienst dan al die nieuwe slims samen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

€1200 ?! WTF :). Wat zat daar nog van extra's bij (games, accessoires) ? Ik kan me echt niet inbeelden dat die fatty nog zo gezocht is, want de extra's die hij heeft tov de huidige PS3's zijn nu ook niet zo bijzonder (PS2 backward compatibility, CF/SD/MS reader, en dat is het zowat).

Sowieso ga ik zelf proberen te herstellen. Heb hem al helemaal kunnen opengooien en terug dichtdoen, dus het enige dat ik nog moet doen is de koelpasta verversen en dat is nog het gemakkelijkste van het hele proces.

Ondertussen heb ik bij Saturn een Ultra Slim op de kop getikt. Volgens mij was hij verkeerd geprijsd (EDIT: toch niet, is blijkbaar een speciale Anniversary Edition die pas uit is).. Is met Last Of Us en Uncharted 3, plus extra controller, voor €299, terwijl aan de overkant de gekleurde versies lagen voor dezelfde prijs zonder extra games.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

€1200 ?! WTF :). Wat zat daar nog van extra's bij (games, accessoires) ? Ik kan me echt niet inbeelden dat die fatty nog zo gezocht is, want de extra's die hij heeft tov de huidige PS3's zijn nu ook niet zo bijzonder (PS2 backward compatibility, CF/SD/MS reader, en dat is het zowat).

Sowieso ga ik zelf proberen te herstellen. Heb hem al helemaal kunnen opengooien en terug dichtdoen, dus het enige dat ik nog moet doen is de koelpasta verversen en dat is nog het gemakkelijkste van het hele proces.

Ondertussen heb ik bij Saturn een Ultra Slim op de kop getikt. Volgens mij was hij verkeerd geprijsd (EDIT: toch niet, is blijkbaar een speciale Anniversary Edition die pas uit is).. Is met Last Of Us en Uncharted 3, plus extra controller, voor €299, terwijl aan de overkant de gekleurde versies lagen voor dezelfde prijs zonder extra games.

Juist daarom omdat hij ps2 spellen nog kan spelen , de nieuwere kunnen dit niet en daarom is hij zo gewild. Zijn nog tal van goede games die op de 3 nog niet uit zijn , maar die je wel kan kopen op de store ( wel te duur ) Het gaat wel over de 4 slot usb ps3 , maar hij is zeker gewild door verzamelaars. Je hebt gekke mensen op de wereld natuurlijk. 299 is nog mooie prijs met 2 mooie spellen. Nog paar dagen en dan heb ik de ps4 + fifa 14. Toen ik de prijs hoorde meteen hem besteld , gelukkig bij de eerste die hem op 29 november mogen afhalen. Kijk er eigenlijk wel naar uit , toch al veel dingen gezien en de controllers zijn ook beter dan die van de 3. We zullen zien , hopelijk krijg je hem vermaakt. Er is een shop die speciaal onderdelen verkoopt voor de ps3. Ze zijn nog relatief goedkoop eigenlijk.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Echt wel zot IMHO. Kan je beter een PS2 kopen om je PS2 games te spelen. Ik heb nooit echt de backward compatibility gebruikt. Als ik nog een PS2 game wilde spelen, gebruikte ik gewoon mijn PS2.

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92

€1200 is ook way overpriced ;)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

en dan op 't gemak eens zien om de koeling van mijn PS3 Phat te fixen.

Epic fail :facepalm: .
Toen ik hem na de fix opstartte was hij wel heel verdacht stil, maar werkte wel. Dacht nog effen dat de fan met wat vertraging in gang zou schieten maar een seconde of 15 beebeep en terug dood.
Dan maar opengedaan om te zien of ik niet stomweg de fan vergeten aan te sluiten ben, en ja dus :facepalm: . Alles terug ineen en nieuwe poging en nu krijg ik direct een YLOD (Yellow Led of Death). De 15" zonder fan (of hem direct daarna zonder afkoelen terug verplaatsen naar de werkkamer :facepalm:) hebben hem de doodsteek gegeven...

Beantwoorden
Citeren
samni

PS4 is de shit man :D

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Nieuw topic openen dan he ;). Was al verbaasd dat nog niemand iets erover gepost heeft.
Ik heb al mijn eerste PS4 games... nu nog een PS4, niet dat ik dat snel van plan ben :P.

Beantwoorden
Citeren
pmania

Uitvoering Prijs Winkel
Sony PS3 Ultra Slim 12 GB €195 Bart Smit
Sony PS3 12 GB Super Slim zwart €178,95 Saturn
Sony PS3 320 GB zwart €349,50 Bol.com
Sony PS3 500GB SuperSlim met 1 controller en 2 games Beyond en The last of us €286,95

MediaMarkt

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/computers/spelcomputers/aanbiedingen-spelcomputers/?CID=EML_NBR_CB_201301208_NL

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Zo passé dat smashen van een nieuwe console voor de ogen van de wachtrij... :facepalm:

On-topic: heb ondertussen mijn PS3 wel al een tijdje hoor ;).

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

En BTW, voor wie het nog niet zou weten: de PlayStation Plus jaar-abonnementen staan in de aanbieding tot nieuwjaar: €37.50 ipv €49.99 en dat op verschillende plaatsen (BOL, Bart Smit,...).

Beantwoorden
Citeren
pmania

Tot nieuwjaar 2015 dan, mag ik hopen ? Hmm laat maar de aanbieding zelf loopt zeker nog tot 2014 iig. Heb jij misschien zo'n twistdock erbij van Vogels ?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door pmania
Tot nieuwjaar 2015 dan, mag ik hopen ?

Weet niet of dit een level is, of dat je het verkeerd begrepen hebt. Je koopt een voucher die je recht geeft op 365 dagen PS+, en die kan je verzilveren wanneer je maar wil. Dus als je die bvb op 14/2/2014 gebruikt, zal je PS+ lopen tot 13/2/2015.
De promo op die vouchers loopt tot 5/1/2014, denk ik, dus na die datum kost die weer gewoon €49.99. Dit is dus ook interessant voor wie bvb van plan is in 2014 een PS4 te kopen en ermee online wil gamen (waarvoor PS+ verplicht is). Ik heb al gelezen van mensen die zelfs onmiddellijk al 2 vouchers gekocht hebben. Je kan zelfs met PS+ nu al PS4 games gratis 'kopen' en ze dan pas spelen eens je je PS4 hebt (en wanneer dan die games al niet meer gratis zijn).

Beantwoorden
Citeren
pmania

Nee, was niet echt een level.
Wie heeft hier al een PS4, en zoja hoe ben je er aan geraakt ?

Beantwoorden
Citeren