Ga naar het forum
Welke game speel ji...

Meldingen
Alles wissen

Welke game speel jij op dit moment?

46 Berichten
29 Gebruikers
0 Reacties
4,784 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Eenvoudige vraag, om mensen misschien op wat ideeen te brengen voor leuke/interessant/retro games om de tijd te doden.

Welke game speel jij op dit moment, of heb je recent gespeeld? (Uiteraard niet doelend op je pokersessies :f_biggrin: )

Ik zal het aftrappen, met stieken 2 games:

Console: Skyrim, behoeft verder geen uitleg denk ik?
PC: Op de pc heb ik afgelopen weekend Europa Universalis III nog een keer gestart. Dit is een wat ouder strategygame (uit 2007). Waarbij je begint in het jaar 1399 en de wereld een lappendeken is van provincies/landen. Uiteraard is het vervolgens je doel om je land te verdedigen/te veroveren/de nieuwe wereld de koloniseren/en of stinkend rijk te worden :)

Er is niet een speciaal einddoel, afhankelijk van met welk land je start kun je dat voor jezelf bepalen.

Trailer:

Beantwoorden
Citeren
45 reacties
Gerv
Elite Grinder

Ik speel Beauty Strike 1.6

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

LEAGUE OF LEGENDS LDO

Ben vandaag unbanned , woepiieeee

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

- Fifa street
- Fifa 12
- Heel af en toe Modern warfare 3
- Héél af en toe nog eens League of Legends

--- POKERZ :D

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Angry Birds :f_cool:

Beantwoorden
Citeren

Call of duty United Offensive..

Mensen gaan denken dat die game al dood en oud is en dat er zoveel nieuwe cod versies uit zijn, dit is voor mij de beste cod ever en ik speel deze sinds het begin dat is al zo een 7/8jaar geleden. Speelde een paar jaar geleden nog gesponsord op het hoogste niveau maar dat is jammer genoeg verleden tijd..

btw yes i pwn

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Trackmania

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door dutchy187

Mensen gaan denken dat die game al dood en oud is en dat er zoveel nieuwe cod versies uit zijn, dit is voor mij de beste cod ever en ik speel deze sinds het begin dat is al zo een 7/8jaar geleden. Speelde een paar jaar geleden nog gesponsord op het hoogste niveau maar dat is jammer genoeg verleden tijd..

btw yes i pwn

Gesponsord lol, had je moeder je wat zakgeld gegeven? :D

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Dota 2 en een beetje Fifa 11

Beantwoorden
Citeren
robertjuh1
Poker Player

noise wat is je nickname?

leagueoflegends dus

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

btw yes i pwn

Je heb wel veel lol met jezelf he, maar blijkbaar weetje er niet veel van af waarschijnlijk kom je hier weer posten om de troll uit te hangen want veel serieuzere reacties heb ik nog niet van je gezien.. blijf lekker pokeren gap en quote me reacties gelieve niet meer want ze zijn ubertrolling.

Snap niet dat een blackmember zo een idioot moet uithangen hier op het forum want dat is wat je doet en volgens mij zijn vele mensen het daar met me eens en zo niet i dont care.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

oeroud spel: Capitalism 2

http://www.enlight.com/capitalism2/

Beantwoorden
Citeren

Ik speel eigenlijk niet echt games op de PC. Ik speel poker op m'n PC en laptop en onlangs de hand gelegd op een oud spel, Tyrian2000. Brings back memories, want dat spel speelden m'n broertje en ik jaren geleden al bij m'n opa en oma op de computer. :)

Sinds kort heb ik weer een werkende Xbox360, waar ik eigenlijk meerdere spellen afwissel. Top Spin 4, Call of Duty Modern Warfare 3, Assassin's Creed, Burnout Paradise en Batman Arkham City vooral.

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

League of Legends, natuurlijk! Verder af en toe wat Battlefield 3 en Shogun 2: Total War - Fall of the Samurai.

Beantwoorden
Citeren

btw yes i pwn

Had jou moeder je niet wat meer zakgeld kunnen geven? Ik praat over je bril, kapsel en pc ;)

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

ik speel poker

Beantwoorden
Citeren
taifoen
PokerStrategist

btw yes i pwn

Had jou moeder je niet wat meer zakgeld kunnen geven? Ik praat over je bril, kapsel en pc ;)

Gast, relax.
Ik speel nu patience, gesponsord en wel.
Af en toe ook nog Call of Duty 1, mijn all time favorite.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Call of Duty: Modern Warfare (I)

Beantwoorden
Citeren
robertjuh1
Poker Player

fifa 12 ook nog af en toe bij vrienden

Beantwoorden
Citeren