Rustig maar het was maar een geintje hoor, we vechten het op het volgende EK wel uit ♠_cool:.
Oorspronkelijk gepost door sebain2004
Congratulations Netherlands! You will not lose another final!!!
Nope, your turn.
quote voor Duitsland Kampioen X1.67
Free money?
Als ze weer zo spelen als tegen Brazilië
bannen die gast
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Congratulations Netherlands! You will not lose another final!!!bannen die gast
+1
Ach grote kans dat hij er zondag zelf achter komt hoe het voelt om 3x finale te verliezen
Nope, that's your countries destiny
Next time, we'll win, you see?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ach grote kans dat hij er zondag zelf achter komt hoe het voelt om 3x finale te verliezen![]()
+1 en we gunnen het hem van harte als het gebeurd ♠_evil:
Next time you take a flight I hope whit all my heart Julio Poch is your captain
Penalty van Ron Vlaar was toch raak?
Ben benieuwd of Fifa nog met officiële beelden komt om te laten zien dat ie er niet in zat. Er moet toch een van die 300 camera's op de bal gericht zijn geweest.
bandje van scheids gaat sws trillen als ie erin zit. bal bleef gewoon op de doellijn liggen, en vlaar raakt die bal niet (let op effect van de bal, als vlaar m raakt dan houdt de bal die spin niet
Precies weinig mensen die de spelregels van een penalty reeks kennen. Zelfs als hij er hem in de rebound perfect inkegelt, telt de penalty niet.
EDIT: of gaat het eigenlijk over het feit dat als Vlaar de bal niet aanraakt het nog een geldige penalty had kunnen zijn ?
Ben benieuwd of hier regels over bestaan, het toekennen van een doelpunt binnen een strafschoppenreeks, ipv op basis van aanname. Tis niet om pietlullig te doen. Normaal wijst een scheids naar het midden, en is het een doelpunt.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Precies weinig mensen die de spelregels van een penalty reeks kennen. Zelfs als hij er hem in de rebound perfect inkegelt, telt de penalty niet.
Ja dat lijkt me inderdaad duidelijk. Vraag is wat precies de regel is als ie hem niet aanraakt en de bal gaat over de lijn.
Dan zou het inderdaad een geldige penalty geweest zijn. Mijn excuses, ik dacht effen dat hij hem in de rebound scoorde, maar dat het niet ging tellen omdat het met de schouder was.
Hahaha
"Mascherano letterlijk tot het gaatje
Van onze Telesportredactie
Javier Mascherano heeft een bizarre blessure opgelopen in de halve finale tussen Argentinië en het Nederlands elftal. Toen de Argentijn Arjen Robben van scoren afhield, scheurde hij zijn anus!
Vlak voor het verstrijken van de blessuretijd in de reguliere speeltijd kreeg Robben een kans om Oranje naar de finale van het wereldkampioenschap te schieten. Mascherano gooide er echter een ultieme tackle uit en werkte de bal over de achterlijn.
"Daarbij scheurde ik mijn anus", vertelt hij aan Yahoo Sports. "Het klinkt heel smerig, ik weet het. Ik voelde meteen ongelooflijke pijn, maar kon gelukkig verder spelen."
Of Mascherano ook fit is voor de finale tegen Duitsland, is nog niet bekend."
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Dan zou het inderdaad een geldige penalty geweest zijn. Mijn excuses, ik dacht effen dat hij hem in de rebound scoorde, maar dat het niet ging tellen omdat het met de schouder was.
Fout
Bij een penaltyreeks is de fase voorbij zodra de bal terug naar de penaltystip beweegt. Als je tegen de deklat trapt en de bal gaat bv een meter terug uit goal maar gaat er toch in door een gek effect, dan telt de goal niet.
In dit geval heeft de keeper de bal duidelijk wel naar de andere kant doen bewegen (terug naar de penalty stip dus) en dan maakt het totaal niet meer uit of die bal er in rolt of blijft liggen.
Dat is nooit geen doelpunt
Dit klopt niet meer Wolfske deze regel is in 2011 aangepast, zie hier op pagina 8.
Ook al zou hij zitten no way dat FIFA er nog iets aan gaat doen.
Weet eigenlijk niet of ze dit systeem bij penalties wel aan hebben staan?