Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

WK Voetbal 2014

503 Berichten
52 Gebruikers
0 Reacties
74.7 K Weergaven

Ah op die manier ;)

Tja je moet niet alle Belgen over een kam scheren, ik ken er genoeg die afgelopen wk's voor Nederland supporterden zoals ik ook altijd voor België ben zolang ze niet tegen Nederland spelen.

Hoe mooi zou een halve finale Nederland - Belgie zijn btw :D

Om maar even extra optimistisch te zijn

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
het begin was nog niet echt denderend

Direct al genomineerd voor eufemisme van het jaar :D

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

gefeliciteerd belgie, en gogogogoogogogogo brazil!

wil niet dat nederland games moet gaan throwen tegen costa rica om brazil te gaan ontwijken :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Rogier
gefeliciteerd belgie, en gogogogoogogogogo brazil!

wil niet dat nederland games moet gaan throwen tegen costa rica om brazil te gaan ontwijken :)

Haha ben ook voor Brazil, same reason

edit, ofja je bedoelt chili, maar komt op hetzelfde neer :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou of je voor dit Brazilië zo bang moet zijn???

Aanvallend op Neymar na geen creativiteit en als die zijn dag niet heeft zoals nu dan blijft er bar weinig over.....

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Aanvallend op Neymar na geen creativiteit en als die zijn dag niet heeft zoals nu dan blijft er bar weinig over.....

En als hij wel zn dag heeft ga je er met 3-1 af....

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

die keeper van Mexico was wel fantatisch ja :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

En als hij wel zn dag heeft ga je er met 3-1 af....

Ach ze zullen poule wel gewoon winnen door Kameroen te pakken en als wij dan 4 puntjes pakken tegen AUS en CHI hoeven we er ons ook niet druk over te maken :).

Tot op heden vind ik Brazilië iig de tegenvaller van het toernooi en Uruguay op een 2e plaats.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Kameroen zal het zonder Samuel Eto'o denk ik niet redden. Al denk ik dat het voor Nederland het waarschijnlijk gunstiger is om Brazilië in de 1/8 finales te treffen dan in een eventuele finale, want dan zullen zij een stuk beter in vorm zijn verwacht ik.
Al zal Nederland eerst vanavond van Australië moeten winnen en dan zien we wel weer verder.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Leuke wedstrijden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het schema bevestigd juist dat we Brazilië pas in de finale kunnen tegenkomen als we beide groepswinnaars worden, want Brazilië (Nr. 1 Groep A) zit dan in de bovenste helft en Nederland (Nr. 1 groep B) in de onderste helft van het schema.
België (Nr. 1 groep H) kan wel Nederland treffen in de halve finale als beide groepswinnaars worden, want dan zitten beide landen in de onderste helft van het schema.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Benieuwd wat nl nu gaat doen. Tijd om te bevestigen lijkt me.

En uiteraard superblij dat wij gisteren toch nog de 3 punten pakten. Wat een slechte, trage eerste helft was me dat. Maar ja dat was nl ook tegen spanje dus bleef wel geloven dat ze zich zouden herpakken na de rust. Gelukkig gaven ze niet te veel weg en hebben ze zich hernomen het laatste halfuur.
Voelt toch goed na 12j nog eens voor de belgen kunnen supporteren op een wk. :D

Beantwoorden
Citeren

Jeetje wat waardeloos, had wel verwacht dat het een moeizame wedstrijd zou worden, maar niet dat we zoveel zouden weggeven / balverlies lijden, het had zo 3-1 voor Australië kunnen zijn. Hopen dat de tweede helft wat beters brengt

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

2de helft wat beter, maar wat een geklungel vlak voor de goal van Depay zeg. Erger me altijd aan dat risicovolle gekaatst tussen de keeper en verdedigers terwijl de tegenstander vlakbij loopt. Wel een mooi team dat Australie, die halen echt het beste uit zichzelf en zwoegen voor elkaar.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Australië was zeker de eerste helft beter en verdient een applaus voor de inzet. Ik heb respect voor die gasten!

Nederland speelde de eerste helft belabberd en de tweede redelijk, maar met dit spel komen ze echt niet voorbij Mexico of Brazilië. Ik denk dat Chili al een stapje te ver is, tenzij Nederland beter gaat spelen.

Die arbitrage was trouwens weer van ouderwets belabberd niveau. Echt tijd dat ze camerabeelden gaan gebruiken bij belangrijke incidenten.

Beantwoorden
Citeren
marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Australië was zeker de eerste helft beter en verdient een applaus voor de inzet. Ik heb respect voor die gasten!

Nederland speelde de eerste helft belabberd en de tweede redelijk, maar met dit spel komen ze echt niet voorbij Mexico of Brazilië. Ik denk dat Chili al een stapje te ver is, tenzij Nederland beter gaat spelen.

Die arbitrage was trouwens weer van ouderwets belabberd niveau. Echt tijd dat ze camerabeelden gaan gebruiken bij belangrijke incidenten.

Ik vind het wel overdreven wat betreft wel een penalty of niet. De scheidsrechter kan hem geven of niet. Zelfs met camerabeelden zou de penalty nog stand kunnen houden. Hij steekt zijn arm iets naar achter en daar komt de bal tegen aan.
Denk dat deze penalty zeker 60% van de keren gegeven gaat worden.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Spanje eruit. Chili heeft een prima team.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ja, daar heb je wel gelijk ik, Marcel, maar het geeft wel weer aan dat een optie om beelden te gebruiken best belangrijk is. Dit toernooi kent diverse (ergere) situaties waarin beelden de zaak hadden kunnen rechtzetten en wellicht heel andere resultaten tot gevolg hadden kunnen hebben.

Hoe dan ook, Nederland is door en da's natuurlijk prachtig!

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Dit wordt toch wel duidelijk het WK van Zuid/Midden-Amerika.

EDIT: blijkbaar is Costa Rico geen Zuid-Amerika meer :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. De Europese landen doen het vrij slecht over het algemeen tot nu toe op uitzonderingen na. Zal me niks verbazen dat Italië het ook niet red tegen Uruguay, maar zij hebben aan een gelijkspel voldoende.

Beantwoorden
Citeren