Morgen van start!!!!!!!!! yeah:D
Yeah! Maar wel best lame dat het concert geopend wordt met een concert ipv de traditionele match van het organiserende land
Iig go frankrijk! Gagne le premier match ofzo!
Heb er zin in! Vanavond lekker de opening kijken en morgenvroeg grinden en dan om 4 uur voetbal kijken! Heerlijk...
Yup heb er ook veel zin in, wordt even maandje minder pokeren ♠_cool: (of tussen de wedstrijden door).
En vergeet ook niet onze WK pool om het net wat leuker te maken.
Inschrijven kan nog tot morgen 16.00 uur.
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Kut, dan zit ik midden in mijn examen Russisch...
Waarom, waarooooom...?!!
Succes L.
Komt wel goed met dat examen. Ik (Hannes dus he
) zit dan normaal in Overpoort bowl, als je zin hebt om na je examen nog even deeltje te komen meekijken
Gaan onze Vlaamse vrienden ook de oranje leeuw supporteren dit jaar?
Jullie zijn onze beste vriendjes!! En nu hup, zo'n oranje shirtje aan!!
Oorspronkelijk gepost door almighty1984
Gaan onze Vlaamse vrienden ook de oranje leeuw supporteren dit jaar?Jullie zijn onze beste vriendjes!! En nu hup, zo'n oranje shirtje aan!!
We hebben maar 6 punten gekregen op het Eurovisiesongfestival....nu moet je nix meer komen vragen hoor
Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
Oorspronkelijk gepost door almighty1984
Gaan onze Vlaamse vrienden ook de oranje leeuw supporteren dit jaar?Jullie zijn onze beste vriendjes!! En nu hup, zo'n oranje shirtje aan!!
We hebben maar 6 punten gekregen op het Eurovisiesongfestival....nu moet je nix meer komen vragen hoor
![]()
QFT!
1) Kameroen
2) Denemarken
3) Japan
4) Nederland!
!!!!!!!!! ♠_evil:
Heb je je pool ook zo ingevuld?
Dan veel succes dat gaat je punten kosten ♠_cool:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Heb je je pool ook zo ingevuld?Dan veel succes dat gaat je punten kosten ♠_cool:.
Heeft niets! Ik zit er boenk op met m'n finale en winnaar!!
Ze zijn een kwartier bezig en kheb nog niks noemenswaardig gezien, alleen zeer irritant geluid!
Oorspronkelijk gepost door samni
Ze zijn een kwartier bezig en kheb nog niks noemenswaardig gezien, alleen zeer irritant geluid!![]()
vuvuzelas ?
Dat ja... Naart schijnt hebben die scheidsrechters trainingen gehad waarbij ze moesten communiceren met spelers terwijl dat oorverdovend geluid door de boxen werd gejaagd...