Ga naar het forum
ALLO ALLO ff voorst...

Meldingen
Alles wissen

ALLO ALLO ff voorstellen

345 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
120.7 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je moet blijven lachen, zo kan je de bad beats negeren, of zelfs iemand die je verslaat met een bad beat, feliciteren, van. zooo jij bent een goede speler. die hand was zeer goed. ik kijk wel uit voor je.

lach wel met mate.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

van Pstrats ,
Hé Allo Allo, je hebt je nog niet aangemeld als 'fan' van yasminn in je profiel. Shame on you!
Sorry yasminn...kon het niet laten

Pstrats omdat je me zo goede analyses en tips hebt gegeven.
ga ik op je gunst in.

bij deze allemaal. I AM NOW A FAN OF MY LEADER YASMINE.

ZO Pstrats No shame on me :f_cool: :f_cool: :pokerface: :pokerface: :D :D

Beantwoorden
Citeren

Heb nog een tip: Als je mensen wilt quoten dan kan je gewoon op de quote knop klikken in hun bericht en jouw bericht eronder typen.

Dan krijg je zo'n mooi blokje als je hier ziet en dat staat nu eenmaal mooier en is duidelijk :).

@yasminn: Gefeliciteerd met je eerste fan! It must be a dream coming true. _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Pstrats
Heb nog een tip: Als je mensen wilt quoten dan kan je gewoon op de quote knop klikken in hun bericht en jouw bericht eronder typen.

Dan krijg je zo'n mooi blokje als je hier ziet en dat staat nu eenmaal mooier en is duidelijk :).

@yasminn: Gefeliciteerd met je eerste fan! It must be a dream coming true. _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door yasminn

Oorspronkelijk gepost door Pstrats

hahahaha kom niet meer bij hier _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Moet zeggen dat dit wel één van de leukste introductiethreads is die ik in lange tijd heb gezien. Welkom allloalllo! :)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Wacht tot je zijn andere posts gezien hebt, hij is een geboren entertainer :D

Beantwoorden
Citeren
johninho123
PokerStrategist

Ik heb hem gewoon erg goed gerated lolll

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik vind het ook tof hierzo. alles is te vinden hierzo. tips en discussies over poker. gezellige aardige mensen. was de hele wereld maar zo. lekker met zijn allen in harmonie leven.

ik typ gewoon wat in me opkomt. soms vergeet ik wat of zeg ik wat verkeerd of typ ik te snel waardoor ik fouten maak.

Yasmine I did it and dat bewijst dit filmpje toen yasmin aan het hardlopen was naast allloalllo. who did it.

ALLLOALLLO told yasmin I DID IT, when she looks to him she fall

Ik zie in de future het volgende.
ik en yasmine gaan misschien binnenkort het volgende doen. omdat iedereen hierzo onze humor leuk vinden. Gaan wij binnenkort een voorstelling starten. we gaan een script maken waarbij we als 2 cabertiers gaan optreden.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Nordin
Moet zeggen dat dit wel één van de leukste introductiethreads is die ik in lange tijd heb gezien. Welkom allloalllo! :)

....en de ehhh....meest bijzondere.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door allloalllo
ik vind het ook tof hierzo. alles is te vinden hierzo. tips en discussies over poker. gezellige aardige mensen. was de hele wereld maar zo. lekker met zijn allen in harmonie leven.

ik typ gewoon wat in me opkomt. soms vergeet ik wat of zeg ik wat verkeerd of typ ik te snel waardoor ik fouten maak.

Yasmine I did it and dat bewijst dit filmpje toen yasmin aan het hardlopen was naast allloalllo. who did it.

ALLLOALLLO told yasmin I DID IT, when she looks to him she fall

ik en yasmine gaan misschien binnenkort het volgende doen. omdat iedereen hierzo onze humor leuk vinden. Gaan wij binnenkort een voorstelling starten. we gaan een script maken waarbij we als 2 cabertiers gaan optreden.

:facepalm: hahahahaa wat? Volgens mij ben jij hier de cabaratier en ik degene die uit de voorste rij van het publiek wordt gesleept om mee te doen.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door allloalllo

Euhm, weet zij dit zelf al :D

Beantwoorden
Citeren

WTF dit zeg, het wordt wel steeds gekker :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hahahahaa wat? Volgens mij ben jij hier de cabaratier en ik degene die uit de voorste rij van het publiek wordt gesleept om mee te doen.

Het eerste wat ik doe als ik je op het podium heb, is het volgende zeggen,
als ik tot 3 tel dan ben je in een heel diepe slaap. je snurkt. je droomt over dat je 2 AZEn hebt in je hand en in het wsop main event speelt van 2011 en met je azen de hoofdprijs pakt van 8 miljoen dollars, en dan naast de berg geld sta je lachend fotos te laten maken

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

bolletje

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

Dit gaat een heel goed topic worden.

Beantwoorden
Citeren
johninho123
PokerStrategist

haha geniaal! En yasmin je doet leuk mee:D

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Welkom alloalllo :)

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door chaserr
Welkom allloalllo :)

FYP.

OT: HAHAHA dit ga ik volgen. Welkom topicstarter :coolface:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dames en heren, Yasmine ligt nog te slapen op het podium en te dromen over haar wsop 2011 main event. wanneer ze wakker wordt. dan gaan we weer verder met deze topic. Sorry voor de onderbreking. maar blijkbaar is het een diepe slaap. ik hoop dat het geen slaap wordt zoals een winderslaap van een beer die maanden duurt.

we zijn binnenkort weer terug. het is nu afwachten. wanneer dat zZZZzzzZZz stopt en we weer verder gaan.

Beantwoorden
Citeren