Ga naar het forum
ALLO ALLO ff voorst...

Meldingen
Alles wissen

ALLO ALLO ff voorstellen

345 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
120.7 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb al 4 jaar een vaste baan bij een amerikaanse bedrijf die medicatie apparatuur verkopen. ik doe daar de technische service. sta de klanten te woord aan de telefoon. repareer apparatuur en los ook medicatie software problemen op.

ik ben geen cabertier. misschien wel in wording. ik heb wel vaak mensen dat horen zeggen of ik dat ben. maar ik denk dat het niks wordt. het is wel leuk om af en toe grapjes te maken. maar volgens mij kan het wel iedereen.

ik moet zoals de meeste heel hard werken. en ik denk dat ik het daarbij zal houden. gewoon normaal leventje.

nou dit was mijn serieuze kant. ( dus mensen die denken dat ik altijd prettig gestoordben, zeg ik tegen hun, niet altijd, maar wel heel vaak)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nvt

Beantwoorden
Citeren

Medicatie apparatuur? Wat toevallig.

Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een machine die "Ping!" doet gekocht. Sinds gisteren is hij gestopt met "Ping!" te doen. Waaraan kan dit liggen?

Dit is nu al de tweede dag dat ik zonder "Ping!" zit, en ik heb echt geen idee wat ik nou moet doen. Ik ga echt niet zo'n nieuw ding kopen die "Ping!" doet als deze al na 6 maanden kapot is.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

yasmin ik had een foto van mezelf ergens op mijn pc. ik kan het niet vinden. ik moet weer een nieuwe maken.

Beantwoorden
Citeren

Ok nu wordt het wel een beetje freaky.. Jij hebt echt waanideeen gast

Beantwoorden
Citeren

Doe maar sluiten anders ofzo als dat mag

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is gewoon een te grote fantasie. als je allemaal hoort wat sommige cabertiers allemaal zeggen, dan zijn er een paar die het veel te bont maken.
ik wilde alleen grapjes maken en dan echte originele grapjes die ik zelf bedenk en mensen aan het lachen brengen.

ik hield me nog goed binnen de grenzen. ik ben een heel standaard normale vent. die van 7 uur sochtends opstaat en naar werk gaat en file pakt en 7 uur weer thuis terug is.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Hey beiden,

Het lijkt mij persoonlijk dat het het beste als het hier bij blijft, laten we alle persoonlijke reacties die op Yasminn gericht zijn achterwege laten en ons op het pokeren gaan focussen.

Mvg,
Melvin

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb mijn foto erop gezet voor mensen die het interssant vinden,

melvin ik ga akkoord met je advies.

Beantwoorden
Citeren

ik zie dat je je laatste post ook weggehaald heb, goedzo, laten we het nu idd weer lekker over pokeren hebben :) peace!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nvt

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Top guys! _thumbsup: laat het maar weten als ik je nog ergens mee kan helpen, allloalllo. Zie dat je nog steeds basic bent.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Top guys! _thumbsup: laat het maar weten als ik je nog ergens mee kan helpen, allloalllo. Zie dat je nog steeds basic bent.

Die arme jongen heeft het veel te druk met z'n introductie topic en komt niet meer aan pokeren toe hihi

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Melvin, dank je wel voor je advies. als ik meer vrije tijd heb ga ik rondneuzen en kijken wat ik nodig heb, en zal je dat vragen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren was de eerste dag dat ik niet heb gepokerd en komt enkel omdat ik lange teksten hier aan het typen was. ik keek voor het eerst in tijden tv savonds.
ik wilde genieten van hoe het voelt om als cabertier gezien te worden.:)
vandaag poker ik ook niet. :( morgen zal ik denk ik wel zin in hebben.:)
yasmin je hebt het helemaal goed voorspeld. als je ook zulke voorspellingen kan doen bij pokeren, dan kom je er wel.

ik ben arm :( en ook heb ik gisteren niet gepokerd ?(2 keer goede voorspellingen.

Beantwoorden
Citeren
johninho123
PokerStrategist

Dit topic WAS geniaal :coolface:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door johninho123
Dit topic WAS geniaal :coolface:

Bij alles heb je Ups and Downs. bij dit topic dus ook. wie weet zitten we straks weer in een UP. helaas kan ik niet in de toekomst kijken. anders had ik je het verteld.

Als je altijd alleen aardappelen eet, dan is dat toch saai. je wilt ook welles wat anders dan altijd hetzelfde. Misschien zaten we daarom in een down wave.

Voor mensen die alleen maar lezen en niets typen. Zijn julie bang om te typen?
typ wat in AUB. dan komt er leven weer in de brouwerij. Geen getyp betekent hierzo geen leven.

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

typerdetyperdetyperdetyp

en ook:

hyperdehyperdehyperdehyp omdat die step G bijna begint

aiaiaiaiaiai

:D

Beantwoorden
Citeren
DeKuip