omdat ik verwacht vaker hier te komen, lijkt het me wel zo netjes om mijzelf voor te stellen!
hoi..
ik ben michael, 29 jaar!
ik heb vanaf me 15e fulltime gewerkt in een meubelmakerij, de laatste 5 jaar werkte ik minimaal 12 uur per dag, 6 dagen in de week!
hier is begin februari (2015) een abrupt einde aan gekomen omdat ik de regels van de wet niet handhaafde, en daar hoorde een gepaste straf bij die ik tot in december heb uitgezeten!
ik heb voordat ik veel uren ging maken op het werk, vaak gepokerd maar nooit voor het geld, wel met geld als inzet maar geld terug winnen was mijn doel niet!
het was meer een ontspannende hobby, even nergens aan denken en alleen met het spelletje bezig te zijn!
nu hoor ik jullie denken, waarom ga je dan niet gewoon met oefenpunten spelen, maar dat vind ik dan weer niet leuk is toch anders spelen!
maar nu weer helemaal op het rechte pad en tijd te veel, ben ik weer gaan pokeren(alleen toernooien en het liefst knock-out)!
het is nu nog een dure hobby, maar in de alweer 3 maanden dat ik er mee bezig ben, niet alleen spelen maar ook lezen op internet, kom ik steeds vaker in de prijzen en ook steeds dichter bij de nummer 1 positie.
als het verschil door een beetje pokeren voor beginners te lezen, al zo groot is.
ben ik wel nieuwsgierig wat voor stappen ik maak als ik me er echt in ga verdiepen en van wat ik hier van jullie kan leren!
ik heb zelf zwaar adhd, dus ik raak nog weleens afgeleid(zeker net na een pauze) waardoor ik even mijn concentratie verlies en domme acties maakt waardoor mijn stack halveer of soms nog erger!
hier is nog veel winst in te halen voor mij!
maar ik kwam van de week ook ergens hier op de site tegen dat ze tools hebben, die voor jou oplet om het zo maar even te zeggen!
zal ik ooit een winstspeler kunnen worden?
dit is zo een beetje over wie ik ben en wat ik wil bereiken, hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd!
wil je nog iets weten, vraag het het gerust!
heb je tips of ideeën of wat anders te vertellen..ik sta overal voor open en ben in veel dingen geïnteresseerd!
groeten!