Hallo PS!
Ik ben al lid sinds eind 2009 van deze community maar heb me eigenlijk nog niet laten horen dus vond ik het eens tijd worden om mezelf even kort voor te stellen.
Ik ben 26 jaar, woonachtig in Vlaanderen en heb poker voor het eerst ontdekt amper een jaartje of 3 geleden maar al snel had ik de microbe goed te pakken werd het mijn favoriete bezigheid in het weekend met enkele vrienden. Omdat ik nog meer wou spelen en bijleren (en winnen ;)) besloot ik om online een account aan te maken. Na een poosje redelijk intensief met play-chips te spelen op FullTilt had ik al vrij snel 1M play chips verzameld en begon het natuurlijk te kriebelen om voor echt geld te spelen. Het was een wereld van verschil merkte ik meteen maar toch kon ik redelijk break-even spelen en met voldoende fish aan de tafels ging het kort heel goed, maar ik had toen nog nooit gehoord over BRM en de verschillende weldoordachte strategieën etc.
Het was dus eigenlijk een kwestie van tijd tot ik bankroet zou gaan. Ik herinner mij nog momenten dat ik vastbesloten met een BR van $300 aan $50 HU games ging zitten
Op die manier heb ik op termijn toch redelijk wat verliezen opgebouwd met online poker, terwijl ik in live games wel winsten bleef maken maar het dan weer ging verliezen online. De verliezen hebben er wel voor gezorgd dat ik het spel serieuzer begon op te nemen en mij meer heb beginnen verdiepen in het spel. Een boek lezen (Poker voor Dummies :f_love:) en de Full Tilt Academy ging bekijken en merkte al snel dat ik mijn niveau begon te stijgen. Zo ging het een tijd goed tot ik steeds meer begon te verliezen. Bad beats, Tilt en frustratie zorgden ervoor dat ik niet meer gefocused ging spelen en zo had ik opnieuw dezelfde fout gemaakt door mijn BRM te verwaarlozen waarbij ik al winsten die ik ooit haalde op korte tijd allemaal terug ben verloren en zelfs verliezen begon te maken in de hoop snel terug te kunnen komen.
Bij gebrek aan BR en discipline ben ik een tijd gestopt met spelen maar bleef wel geboeid kijken naar poker shows als High Stakes Poker en het lezen van zeer interessante boeken etc. Tot ik enkele maanden terug besloten heb om het nog eens te proberen. Dit keer met nieuwe inzichten en zeer strenge voorwaarden voor mezelf ben ik toch terug gaan geloven dat het voor mij ook mogelijk moet zijn om een winnende speler te worden. Het doel voor 2011 is dan ook een leuke, boeiende, leerrijke en vooral winstgevende tijd te mogen beleven hier op PS.
Groetjes
Frisky