Ga naar het forum
bollegj stelt zicht...

Meldingen
Alles wissen

bollegj stelt zicht voor

10 Berichten
7 Gebruikers
1 Reacties
894 Weergaven

Hoi allemaal,

Ik speel al een hele poos bij pokerstars, maar winstgevend is het nooit geworden. Wel soms met veel plezier gespeeld, maar soms ook niet. Soms lijkt het wel of er door gestoken kaart door pokerstars wordt gedaan. Heb je een goeie kaart dan verlies nog omdat 1 of andere idioot met nono kaart mee gaat en dan iets hit wat hoger dan jou kaart is (meestal met de laatste kaart die op tafel komt).

Iedereen veel speel plezier toegewenst, liefst met winst ;)

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Wimf71
PokerStrategist

Hoi Bollegj,

Gezellig dat je ook bij pokerstrategy.com bent gekomen.

Gr.
Willemf1971
(je collega ♠_evil:)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Welkom op het forum, wat voor games speel je zoal?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hallo bollegj,

Welkom op PokerStrategy.com!!

Vertel eens iets meer over je pokerevaring, hoe lang speel je al etc?

Verder moet dat idee over doorgestoken kaart er uit, Stars heeft er niks aan om jou te benadelen. Zelfs de beste hand verliest wel eens van bagger en ook jij zult wel eens zulke beats uitdelen. Problemen met zulke handen tegen krijgen is dat deze vaak langer blijven hangen.

mvg pcbeem ♠_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo bollegj

Ook namens mij welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Vergeet ook niet om gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Hey bollegj,

welkom en succes alvast! als het een troost is de beste hand verliest dikwijls :) (vooral op stars :p)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Iedereen bedankt voor de warme welkom. ;) en collega Wimf71 ;)

@pcbeem: Geen idee meer hoe lang ik het speel, jaren dus. Vroeger was ik een paar weken per jaar actief. De laatste tijd veel en veel meer.
Maar de lol gaat er wel soms vanaf, het is meestal geld er naar toe brengen dan dat je wat aan over hou of quit speel.

@ SDK1987: Ik hou het liever bij 1 pokerroom, om overal geld te storten vind ik niet handig, liever op 1 account.

@Jordyvde: Ik speel de laatste tijd, beat the clock, sit&go KO en af en toe Spin & go (draai hier meestal maar 2x multiplier.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je kunt in ieder geval overwegen om toch naar de gratis geld promo te kijken, hiermee krijg je sowieso de Bronze status en dan krijg je al toegang te veel meer content op de site. En als je dan nog eens 10 dagen 1 Strategy Point haalt dan krijg je door de 10 bonuspunten die je per dag krijgt ook relatief eenvoudig de Silver status.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien een idee om een blog te beginnen, zodat je pokerervaringen kunt delen met ons.

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

welkom en veel succes aan de tafels!

Beantwoorden
Citeren