Weer een bijzonder lastige ochtendsessie.
Op twee tafels 25NLHE gezoomd. Na een kwartier waren mijn stacks op beide tafels al zowat gehalveerd. Toen wat tighter gaan spelen, weer terug omhoog gekropen naar break even, weer wat losser gaan spelen tot opgeteld 20 dollar verlies, daar een tijdje blijven hangen, nog verder weggezakt en met een paar short stack shoves (KK en AKs) weer terug bij af. Na twee uur spelen niks opgeschoten. Al met al een wonder dat dit me geen BI's gekost heeft, want het leek wel of al mijn premium hands gebeat werden door betere. Of ik heb me weg laten bluffen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk: gewoonlijk ben ik zelf de maniac.
Enfin, op het eind toch nog een kleine upswing door deze hand:
25NLHE Zoom, shorthand
Hero op BU met A♠:J♠:
Preflop: fold, fold, CO raised nr 3BB , BU(Hero) raised nr 9BB, fold, fold, CO calls
Flop: A♥:Q♦:7♠:
CO bets 1 BB, BU raises nr 8 BB, CO calls
Turn: 5♣:
CO bets 1 BB, BU raises nr 15 BB, CO calls
River: 9♥:
CO shoves, BU calls
Op de flop dacht ik al met een rare speler te maken te hebben en ik geloofde dan ook niks van die shove. Had werkelijk geen idee waarmee hij speelde, want dit soort spelers zijn nauwelijks te lezen, met die rare minbetjes.
Toch callde ik al half met het idee dan toch eindelijk die BI kwijt te raken. (Zat alweer half te tilten, geloof ik)
Had verwacht dat dit een vreemde bluf was, maar je kunt natuurlijk niet uitsluiten dat ie met two pair of een set in zijn handen heeft. Hij liet 2♠:2♥: zien, dus dat was een mooie pot om mijn ochtendsessie af te sluiten.
Vijftienhonderd handen gespeeld, 24 BB winst.
Geen denderend resultaat, maar goed genoeg.