Ga naar het forum
Even opnieuw voorst...

Meldingen
Alles wissen

Even opnieuw voorstellen

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,719 Weergaven
Wimf71
PokerStrategist

Hallo allemaal,

Ik zal me even opnieuw voorstellen. Mijn naam is Marcel, mijn poker naam is willemf1971.
In 2009 ben ik lid geworden van pokerstrategy.com (als ik het goed heb), en van die periode tot nu heb ik af en aan de site in de gaten gehouden.

Omdat ik niet zo'n schrijver/prater ben zal je niet zoveel posts van me vinden over deze periode.
Ik laat nu weer wat van me horen, omdat ik de laatste tijd weer wat meer aan het pokeren ben.

Op dit moment heb ik alleen tijd om af en toe Zoom cash games te spelen op pokerstars. Ik hoop over een paar maanden wat meer tijd te hebben, want ik wil ook graag weer eens sng en eventueel een mtt te spelen.

Ik speel niet echt winstgevend, als ik de goede kant op ga, verlies ik het de week daarna weer, en dan bouw ik het daarna weer op. Zo blijf ik een beetje rond dezelfde bankroll hangen. Ik hoop deze sleur te gaan doorbreken, en wil de juiste kant op natuurlijk.

Succes, Willemf1971

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Welkom weer, Willem!

Altijd leuk om te zien dat mensen terugkomen. Hopelijk gaat het opbouwen ook beter.

Af en toe een coaching bezoeken kan al heel veel helpen! :)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

je hebt het weer goed gelezen he Zee!

welkom terug MARCEL!
coaching kan idd wel helpen of mss toch eens de artikels doorbladeren!
veel succes in de Zoomgames! en hopelijk vind je de tijd om mtt of sng te spelen!

Beantwoorden
Citeren
Wimf71 Topicstarter
Wimf71
PokerStrategist

Dank je Zeezout, (en ilgenio die replied terwijl ik deze post tik, dus vandaar deze bewerking)

Ik heb wel zo nu en dan het forum bekeken, vooral de blogs.
Ook altijd leuk om jou coloms te lezen.

Het opbouwen gaat zeker lukken (zei hij optimistisch :f_biggrin:).
Wat ik een harde noot vind om te kraken is of een beslissing +ev is of niet. Op dit moment doe ik dat vooral op mijn gevoel en ervaring.

Als ik meer tijd heb ben ik zeker van plan om eens een coaching te bezoeken, op dit moment wordt al mijn tijd opgeslokt door mijn dochtertje van 2,5 en een drukke baan. Vandaar dat ik alleen maar even snel een uurtje Zoom speel zo nu en dan.
Maar, in de zeer nabije toekomst staan er plannen klaar om meer ruimte te scheppen :f_p:

En het maakt niet uit, ik luister naar Marcel en naar Willem, het zijn beide mijn naam:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Leuk dat je weer terug bent en veel succes met je nieuwe start :gl:
Mocht je nog bepaalde vragen hebben kun je ze natuurlijk hier stellen.

Beantwoorden
Citeren
Wimf71 Topicstarter
Wimf71
PokerStrategist

Dank je SDK.

De nieuwe start begint goed op de 2NL Zoom FR.
Eergisteren 1 usd verloren, maar 2 usd gewonnen met cardmatch. :f_drink:
Gisteren 1 usd gewonnen, moest stoppen toen ik nog 2 kaarten moest matchen :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Wimf71,

Welkom terug zou ik dan zeggen.
Mocht je geïnteresseerd zijn in een studie groep via skype.... geen ilgenio even een prive bericht.
Misschien dat je dan zo nu en dan nog wat oppakt om jezelf te verbeteren.

Groeten

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien is het een idee om een blog te beginnen.

Beantwoorden
Citeren