Ga naar het forum
Even snel voorstell...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even snel voorstellen dan maar :)

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
527 Weergaven
RAU4ever
PokerStrategist

Hallo allemaal,

ik ben Roel, 23, op dit moment levend in Groningen. Ik speel al een paar jaar poker. Bijna uitsluitend op pokerstars, waar ik jaren geleden mijn bankroll heb opgebouwd uit een dollar die ik gewonnen had met een freeroll. Ik speel vooral SNG/MTTs, mede nadat ik na een poos 100NL gevoerd te hebben er wel achter gekomen was dat ik een giga-donk ben wat cashgame betreft :/... Met MTTs valt dat dan weer mee, al doe ik nog steeds minimaal 1 enorm domme en onnodige move per MTT :(. En veel meer als ik niet helemaal in de juiste mindset speel. Psychologisch valt er nog wel wat bij te spijkeren :P. Ik heb pokerstrategy.com door een vriend leren kennen en ik ben echt waanzinnig onder de indruk. Ik kijk uit naar coachings, de handevaluatiefora en vooral ook de video's en hoop snel mijn status te kunnen verhogen en nieuwe content in de wacht te slepen :). Het moest voor mij maar eens tijd worden om serieuzer met poker om te gaan!

4 reacties

welkom en succes :)

Welkom & Veel Succes!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Roel,

Welkom op het forum! Ik zie dat je vrienden je al aardig wat rondgeleid hebben aangezien je de handbeoordelingsforums ook al bekeken hebt. Je zit als student in Groningen ook?

Veel spelers zullen zich wel herkennen in het feit dat ze soms net een verkeerde play maken die dan duur afloopt in een grote MTT.
Een goede focus op psychologie kan hierbij denk ik heel erg helpen om dit te voorkomen, of in ieder geval de schade weer te minimaliseren. Het Psychlogisch vlak wordt echter door veel spelers denk ik heel erg onderschat, of er wordt in ieder geval niet genoeg bij stil gestaan.

Veel plerzier in onze community!

LookAwayNow
PokerStrategist

Goeiemorgen! ehh.. middag! Mede-groninger!

Welkom op het forum en veel succes met pokahh! :]