Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voorstellen!

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
466 Weergaven

Hallo!

Ik ben Ortwin uit België en ook net lid geworden van Pokerstrategy. Ziet er allemaal erg mooi uit, zelfs nog nooit gezien op een andere poker strategy site! Pluim voor het webteam dus!

En dan even over mezelf, ik speel reeds twee jaar poker, vooral live games (enkel NL Hold'em), maar ben sinds een jaar ook wat online aan het spelen. Reeds verschillende sites geprobeerd, maar ik vind toch dat FullTiltpoker er als beste uitkomt qua layout en organisatie. Eigenlijk ben ik twee jaar wel wa bezig geweest met poker maar niet echt met strategieën etc. Vandaar dat ik binnenkort de drie boeken van Dan Harringtonn eens ga openslaan, en meer ga bijleren over sit en go's:)

In ieder geval, hopelijk kom ik jullie eens tegen op één van de pokersites;)

Jooo, Ortwin

1 reactie
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hey!

welkom bij PokerStategy

goed om te zien dat je van plan bent je te gaan verdiepen in bepaalde varianten. Lees naast de bestelde boeken ook zeker de beschikbare strategy artikelen, zodra je in status omhoog gaat komen er ook steeds meer beschikbaar. Daarnaast is de Coaching van Helemaalnick zeker een aanrader wanneer je je op SnG's wilt gaan richten. wanneer deze coaching plaatsvindt kun je zien in het coaching schema.

Succes!