Ga naar het forum
Even voorstellen da...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voorstellen dan maar

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
414 Weergaven

Tijdje geleden de community gejoined, alleen had nog geen tijd gehad om me voor te stellen.

Dus bij deze hoi iedereen!

Ik ben 19 jaar kom uit de regio den bosch, ben meer dan een jaar geleden gestopt met poker om eigenlijk deze maand weer opnieuw te beginnen.

De reden dat ik toen stopte was omdat ik een redelijk verliezend speelde en dan gaat de lol er natuurlijk snel vanaf.
(hooguit 250 in de min, maar dat was toen veel geld ;)).
Speelde toentertijd NL Texas. en Omaha hi-lo.

Heb in de tijd dat ik niet speelde de omaha serie van Jeff hwang maar eens doorgelezen om mijn poker skills wat bij te werken.
Gelukkig heeft het zijn vruchten afgeworpen en poker ik momenteel aardig winstgevend op pokerstars.

Momenteel speel ik alleen Omaha hi-lo varierend van blinds 0.50$-1$ tot 3$-6$

Ik vraag me af of er trouwens nog meer Hi-Lo spelers op dit forum zitten die op deze limieten spelen of hebben gespeeld, zou leuk zijn als er personen waren die me konden helpen met het reviewen van handen :)

5 reacties
Napooo
PokerStrategist

Denk niet dat er veel mensen Omaha hi/lo spelen, alleszins niet veel met een actieve blog :P

Wat ik me wel afvraag. Je had zo'n 250$ verloren, maar nu speel je tot 3/6$ limieten? Heb je daarvoor niet zo'n gigantische bankroll voor nodig als je beetje aan bankrollmanagement doet?

Ik weet niet hoe het zit met omaha hi/lo, maar toch vrij zeker dat je zo'n 30k moet hebben wil je de 3/6$ spelen :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Klopt natuurlijk wel ja dat je zo'n grote bankroll nodig hebt. :( (moet eerlijk toegeven dat ik de 30k nog niet helemaal haal, en dat ik me niet altijd 100% aan mijn BR management hou).

Daarom probeer ik mijn uitstapjes tot 3/6 wel een beetje te limiteren, want helaas is dat wel mijn meest rendabele limiet over een groot aantal handen gezien dan.

Niet dat de andere limieten niet winstgevend zijn though.
Vanavond bijvoorbeeld geen 3/6 gespeeld alleen maar 0.50/1 en 1/2 en toch mooi afgesloten met ongeveer 500 dollar in de + :)

Orodin
PokerStrategist

Hey firce123,

Welkom op het forum :).

Je hebt al aardig wat ervaring zo te zien. Leuk!

En ook leuk om een nieuw lid tegen te komen dat een limiet speelt dat wat minder gespeeld wordt.

Zoals Napooo al terecht opmerkt: er zijn nog niet veel spelers die Omaha hi/lo spelen en ook nog actief bloggen. Misschien is het een idee als jij een blog gaat bijhouden over je voortgang. Het zou zomaar eens kunnen dat je anderen ook kunt interesseren voor dit spel! :)

Een blog kun je in onze aparte blogsectie aanmaken.

Succes aan de tafels en ship it! :)

Orodin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey firce123,

Welkom op het forum :).

Je hebt al aardig wat ervaring zo te zien. Leuk!

En ook leuk om een nieuw lid tegen te komen dat een limiet speelt dat wat minder gespeeld wordt.

Zoals Napooo al terecht opmerkt: er zijn nog niet veel spelers die Omaha hi/lo spelen en ook nog actief bloggen. Misschien is het een idee als jij een blog gaat bijhouden over je voortgang. Het zou zomaar eens kunnen dat je anderen ook kunt interesseren voor dit spel! :)

Een blog kun je in onze aparte blogsectie aanmaken.

Succes aan de tafels en ship it! :)

Orodin

Pokerstrategy was even in de vergetelheid geraakt door drukte met men normale werk :), maar bedankt!

Een blog zal ik de komende dagen ook zeker aan gaan maken,
met mischien nog wel een leuke *Firce* challenge eraan gebonden om het Oma-Hi-Lo een beetje te promoten hier. ;)

Orodin
PokerStrategist

Dat zou leuk zijn! Nu Hold'em een beetje gesettled is, velt het me op dat spelers ook veel in andere pokervarianten geïnteresseerd raken. Absolute nummer 2 is natuurlijk PLO, maar de variant Hi/Lo wordt niet zoveel gespeeld volgens mij (of ik moet het mis hebben, en dan moet iemand me maar verbeteren). En leuk als je er een challenge aan koppelt, dat maakt t extra leuk om te volgen.

Succes!!