Ga naar het forum
even voorstellen, i...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] even voorstellen, iemand tips?

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
355 Weergaven

Hoi mensen op pokerstrategy.com

Ik ben een beginnende pokerspeler die via een vriend is gekomen op deze site. Nu heb ik 2 dagen een beetje lopen pokeren op fulltilt niet voor echt geld nog maar dat ben ik natuurlijk wel van plan als ik t een beetje onder de knie krijg. Ik heb al eerder gepokerd maar nog niet echt serieus online. Heb natuurlijk ook veel poker programmas gezien en begrijp het spelletje al aardig goed, heb al een aantal keer 50.000 fisches gehad op fulltilt en ben nog een beetje aan het inkomen.

Ik weet dat je hier 50dollar kan krijgen via een quiz maar voordat ik dat doe wil ik het spel nog beter onder de knie krijgen, en veel strategys lezen etc etc.

Nu ga ik natuurlijk zelf ook heel veel zoeken enzo maar ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen waar ik t best kan beginnen en misschien wat handige links. Ik speel nu trouwens meestal ringspel no limit hold 'em op volle tafel. Alle tips of wat dan ook kan ik gebruiken!

Bedankt alvast en veel spel plezier.

8 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey mrvondyk89,

Allereerst welkom op PokerStrategy.com!!

Je komt op me over als een leergierig iemand. Zeer goede eigenschap voor een pokerspeler. Ik zou je toch eerst aanraden om de quiz te doen. Als je deze haalt wordt je namelijk automatisch Bronze en zul je ook meer content kunnen lezen en bekijken.

In cashgamen NL zijn in principe twee varianten (of eigenlijk drie maar de MSS gaat wat ver voor een beginner) namelijk SSS of BSS.

Ik zou zeggen lees eens die artikelen door en probeer uit te vinden wat je het het beste ligt. Let wel dat SSS op veel rooms niet meer kan omdat de minimale buy in vaak te hoog is. Zodra je die keuze hebt gemaakt kan ik je zeker op wat andere goede content wijzen m.b.t. die variant.

mvg pcbeem :f_p:

tweelingen
BlackMember

ga voor de bss :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben van plan om me als eerst te verdiepen in de BSS, nu vraag ik me alleen af of het nog uit maakt welke pokerroom ik speel. Ik heb tot nu toe alleen fulltilt en partypoker geprobeert en fulltilt bevalt me heel erg, maar zitten hier nog nadelen aan? En ik heb nog een vraag, wanneer zal ik mijn startkapitaal gaan gebruiken? Ik ben student dus heb niet heel veel geld om aan poker uit te geven en mijn doel is ook om slim te gaan spelen en als ik het spel niet goed onder de knie krijg en verlies ga maken dan ben ik ook niet van plan om veel te investeren.

In ieder geval bedankt tot nu toe en ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vragen, thanks.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey mrvondyk89,

Ik denk dat je BSS op iedere site wel goed kunt spelen dus wat dat betreft hoeft je keuze daar niet vanaf te hangen. Maar ik lees dat je al accounts hebt op FTP en Party dus dan vallen die opties af. Het moet namelijk een nieuw account zijn die via onze downloadhandleiding is aangemaakt. Dus ik denk dat William Hill de enige optie is die overblijft. Is een room die deel uitmaakt van het Ipoker netwerk waar aardig wat spelers actief zijn.

Om je wat wegwijs te maken, kan ik je zeker de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten aanbevelen. In deze serie zul je allerlei trucs leren om een winnende BSS-speler te worden.

Verder kan ik je ook zeker het beoordelingforum aanbevelen. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door handjudges beoordeeld worden. Dit is naar mijn mening de perfecte manier om leaks uit je spel te halen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kan ik geen nieuwe account maken dan op fulltilt?

Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door mrvondyk89
Kan ik geen nieuwe account maken dan op fulltilt?

Hoi, van mij ook een welkom!

De enige manier om je account te linken aan Pokerstrategy is om een nieuw account aan te maken via onze downloadhandleiding. Maar, dan zou je in het bezit zijn van meerdere accounts bij Full Tilt Poker, wat tegen de regels van de pokerroom is.

Het zal dus jammer genoeg niet gaan op Full Tilt Poker.

Groetjes
Benjamin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kan ik me oude account niet deleten dan? Of als ik helemaal niet meer gebruik of kan ik dat echt niet maken? Sorry voor het doorvragen maar ik ben nu eenmaal gewend aan fulltilt en lijkt me fijn om daar verder te spelen. :)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey mrvondyk89,

Proberen kan altijd toch niet geschoten is altijd mis is het gezegde toch. Probeer er een goede reden bij te bedenken en je kansen zullen omhoog gaan.

Nog een andere optie is misschien Party. Heb je hier alleen om echt geld gespeeld. Zo ja dan kun je het verzoek indienen bij Party om je account te laten verwijderen. Ik weet uit eigen ervaring dat ze dit doen.

Hoop voor je dat het lukt.