Gegroet iedereen,
Ik ben van de kanten van Antwerpen en ben volwaardige student en ik dacht dat ik wel iets van Poker kende.
Heb daarvoor wel enkele freerolls meegedaan, zonder succes. En ook gratis 50usd ontvangen op partypoker, zonder succes. Maar wilde natuurlijk verandering in brengen.
Op 30 januari was ik dus geslaagd voor de test en heb me dan ingeschreven op Titan Poker. Dat is al wel eventjes geleden. Maar beter laat dan nooit om mij voor te stellen.
Met de kennis dat ik hier hebt opgestoken voor NL heb ik dus eventjes goede winsten gemaakt.
Heb dan ook een milliseconde boven de 100usd gestaan. Waarna ik vlotjes blut ben geraakt. Maar daarover zal ik het wel hebben wanneer ik een blog maak.
Maar het komt er gewoon op neer dat ik mijzelf onder controle moet houden en vooral op mijn eigen limiet blijven.
Maar na wat geld te hebben gestort (2x :-) ) heb ik ondertussen nog wat risico's genomen en ben dan overgeschakeld op een strikt SSS spelleke op pokerstars. En al bij al is het terug in de goede richting aan het draaien!
Maar goed ik zal het wel noteren in de blog!