Goedemorgen iedereen,
Ben sinds kort (ruim een week) me aan het verdiepen in poker. Heb na wat gekloot met SNGs toch gekozen voor cashgames, vin ik wat makkelijker qua tijd en merk dat ik minder snel tilt bij cashgames.
Ben nu ruim een week bezig met NL2. Wil nog niet echt lukken om ze te beaten dus vandaar dat ik vannacht besloten heb om het anders aan te pakken. Dacht er eerlijk gezegd gewoon te makkelijk over en had het idee dat ik met een goede startingrange vanzelf profit zou gaan draaien, niet dus. Daarom besloten om mezelf maar eens voor te stellen en zal binnenkort ook wat handen plaatsen en misschien dat ik zelfs een blog ga starten. Natuurlijk zal ik ernaast video's blijven kijken en de artikelen blijven lezen.
Speel momenteel alleen bij PokerStars, ben helaas niet gelinked. Heb zilver daarom gehaald via Coral Poker (wat verbazingwekkend makkelijk ging).
Wat informatie over mezelf: ben een 20 jarige Nederlander uit de randstad, op het moment zit ik in het 3e jaar van m'n HBO studie en zal het aankomende half jaar enorm veel vrije tijd hebben. Vind poker een heel interessant spel dus hoop dat ik er m'n hobby van kan maken.
Verwacht daarom binnenkort maar wat afschuwelijk slecht gespeelde handen op het handbeoordelingsforum van mij!
Groetjes,
David